ارائه اینترنت رایگان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم


ارائه اینترنت رایگان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ارائه اینترنت رایگان به شکل بی‌سیم (وای‌فا) برای بازدیدکنندگان در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید امین‌الله میرشفیعی، مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: همزمان با برپایی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی کشور با ورود به سالن مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، می‌توانند از اینترنت رایگان نمایشگاه بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: در نظر داریم با ارائه اینترنت رایگان در سطح نمایشگاه برای بازدیدکنندگان، زمینه‌ای فراهم شود تا ضمن دانلود نرم‌افزارهای قرآنی از امکان وبگردی محتوای رمضانی هم برخوردار شوند.

مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده پهنای باند امسال نسبت به سال‌های گذشته، افزایش داشته است.

یادآور می‌شود؛ بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بیست‌وهفتم فروردین تا نهم اردیبهشت 1401 مصادف با چهاردهم تا بیست‌و‌هفتم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی تهران با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!