برگزاری جشنواره ملی «طلیعه بندگی» ویژه روزه‌ اولی‌ها


برگزاری جشنواره ملی «طلیعه بندگی» ویژه روزه‌ اولی‌ها

جشنواره ملی «طلیعه بندگی» به مناسبت ماه مبارک رمضان و ویژه روزه‌ اولی‌ها با مشارکت ستاد فهما برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، جشنواره ملی «طلیعه بندگی» ویژه روزه‌اولی‌ها با مشارکت ستاد فهما همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.


در معرفی رسمی این جشنواره ملی آمده است: « طلیعه بندگی» ویژه روزه اولی‌ها با بخش‌های مختلف فرهنگی فرصتی است برای آشنایی با مسئولیت‌های نوجوان در جامعه آینده. در بخش‌های مختلف جشنواره شرکت کن با مسئولیت‌های یک نوجوان مکلف آشنا شو و خودت رو در آزمون‌های جشنواره بسنج».


بر پایه این گزارش: جشنواره طلیعه بندگی دارای بخش‌های مختلفی از جمله «چراغ راهنما»، «نشانه‌ها»، «کتاب خوب»، «فرمانده مجازی» است که بخش چراغ راهنما در رویداد ملی فهما از 40 امتیاز برخوردار است.


گفتنی است هدایا و تبرکات این جشنواره که از 8 تا 28 رمضان 1401 بر گزار می شود، شامل دهها بسته متبرک فاطمی و دها بسته فرهنگی آموزشی است؛ ضمن اینکه علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو برنامه در سامانه ملی نوجوانان فاطمی می‌توانند به صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی javane_no@مراجعه کنند. همچنین پایگاه جشنواره به نشانی javaneno.amfm.ir نیز در دسترس افراد علاقه مند به شرکت در این جشنواره است.

برگزاری جشنواره ملی «طلیعه بندگی» ویژه روزه‌ اولی‌ها

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022