ساخت 1200 واحد مسکونی کادر ارتش در لرستان


ساخت 1200 واحد مسکونی کادر ارتش در لرستان

ارشد نظامی آجا در لرستان، گفت: در بحث رفاهیات کادر ارتش در لرستان در خرم‌آباد پروژه ساخت 1200 واحد مسکونی استارت زده که 700 واحد آن تکمیل شده است.

مراد خوش‌کنار، با اشاره به اینکه ۹۰ درصد تجارت جهانی از طریق دریاست، اظهار کرد: امروز تأمین امنیت تجارت دریایی کشور به دست توانای نیروی دریایی ارتش رقم می‌خورد.

وی افزود: ناو جماران، ناوشکن الوند، سهند، ناو بندر مکران در ارتش ساخته شد و ما سومین کشوری هستیم که ناو بندر داریم.

خوش‌کنار با اشاره به اینکه ارتش از نظر عملیاتی و متناسب با نوع تهدید به آمادگی مطلوبی رسیده و راهبرد نیروی زمینی در قالب ۳۰ طرح پیش‌بینی شده، ادامه داد: هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج در ارتش و خانواده‌های آن‌ها تماماً توسط ارتش پرداخت می‌شود.

ارشد نظامی آجا در لرستان، افزود: در بحث رفاهیات کادر ارتش در لرستان در خرم‌آباد پروژه ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی استارت زده که ۷۰۰ واحد آن تکمیل شده است.

خوش‌کنار با اشاره به رویکرد مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ارتش در لرستان، گفت: دوره‌های مهارت‌آموزی با همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای برای کارکنان وظیفه برگزار می‌شود در نتیجه هر سربازی که وارد ارتش می‌شود بعد از اینکه خارج شد دو کارت پایان خدمت و مهارت‌آموزی دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ در بخش معنویت ارتش اسلامی، اظهار کرد: در ارتش اسلامی اساس تقوا و اخلاص است و همه می‌دانیم که حرف آخر را اراده‌های قوی می‌زنند و ریشه اراده‌های قوی، تقوا و معنویت است و ارتش جمهوری اسلامی ایران به سبب این ویژگی، منحصر به فردترین ارتش در جهان است چراکه همه نیروهای ما آراسته به صفات حسنه بوده و خمیرمایه یگان‌های ما عشق به معنویت است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!