عرضه چری تیگو 8 پرو با سیستم چهارچرخ محرک و موتور 2 لیتری توربوشارژ در بازار روسیه


عرضه چری تیگو 8 پرو با سیستم چهارچرخ محرک و موتور 2 لیتری توربوشارژ در بازار روسیه

یکی از بزرگترین کاستی‌های کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای چینی در مقایسه با رقبای کره‌ای و ژاپنی، فقدان سیستم چهار چرخ محرک در اکثر آن‌ها است. البته هیچ‌کدام از خودروهای موجود در سگمنت CUV و بسیاری از SUV ها قابلیت آفرود واقعی ندارند، با این حال وجود...

یکی از بزرگترین کاستی‌های کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای چینی در مقایسه با رقبای کره‌ای و ژاپنی، فقدان سیستم چهار چرخ محرک در اکثر آن‌ها است. البته هیچ‌کدام از خودروهای موجود در سگمنت CUV و بسیاری از SUV ها قابلیت آفرود واقعی ندارند، با این حال وجود سیستم چهارچرخ محرک برای عبور از مسیرهای شنی و خاکی لازم است.

شرکت چری که اکنون وضعیت بازار روسیه را مساعد می‌بیند، تصمیم گرفته است تا نفوذ خود را در این کشور افزایش یابد. به همین منظور مشتریان روسی به زودی قادر به خرید چری تیگو 8 پرو مکس Tiggo8 Pro Max با سیستم چهارچرخ محرک خواهند بود. چری تیگو 8 پرو مکس چهارچرخ محرک به عنوان گران‌ترین و مجهزترین نسخه از تیگو 8 و نخستین کراس‌اوور چهارچرخ محرک چری شناخته شده است. تغییرات ظاهری تیگو 8 پرو مکس شامل جلوپنجره جدید و سپرهای از نو طراحی شده است. در قسمت عقب نیز ورودی‌های دوبل چهارگانه اگزوز تعبیه شده‌اند.

عرضه چری تیگو 8 پرو با سیستم چهارچرخ محرک و موتور 2 لیتری توربوشارژ در بازار روسیهتیگو 8 پرو با سیستم چهارچرخ محرک

چری تیگو 8 پرو مکس به نسل جدید موتور چری یعنی پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است و از زیرمجموعه لوکس چری یعنی اکسید به تیگو 8 آمده است. این پیشرانه قادر است با بنزین اکتان 92 به خوبی کار کند. اعداد خروجی این پیشرانه در چین 254 اسب‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور هستند اما به دلیل کیفیت پایین‌تر سوخت در روسیه، اعداد خروجی پیشرانه به 197 اسب‌بخار قدرت و 375 نیوتن‌متر گشتاور کاهش یافته‌اند. برای سیستم انتقال قدرت چری تیگو 8 پرو مکس نیز از گیربکس هفت سرعته دوکلاچه مرطوب ساخت بورگوارنر استفاده شده است. شتاب صفر تا صد چری تیگو 8 پرو مکس 8.5 ثانیه است و حداکثر سرعت قابل دستیابی با آن نیز 195 کیلومتربرساعت است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی