خروج 967 میلیارد تومان نقدینگی/ امین تدبیرگران فردا صدرنشین بازدهی شد


ارزش کل صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام در هفته منتهی به 26 فروردین اسفند 1401، با خروج 967 میلیارد تومانی همراه شد تا ارزش این صندوق‌ها به 57 هزار و 236 میلیارد تومان برسد.

خروج 967 میلیارد تومان نقدینگی/ "امین تدبیرگران فردا" صدرنشین بازدهی شد

به گزارش گروه مطالعات بورس‌نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام پرداخته‌شده است.

از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق‌ها، بازدهی ماهیانه و بازدهی یک‌ساله آن‌ها اشاره کرد.

ارزش کل صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام در هفته منتهی به ۲۶ فروردین اسفند ۱۴۰۱، با خروج ۹۶۷ میلیارد تومانی همراه شد تا ارزش این صندوق‌ها به ۵۷ هزار و ۲۳۶ میلیارد تومان برسد.

۵۵ صندوق سرخ‌پوش

صندوق «امین تدبیرگران فردا» با عملکرد ۴.۹۷ درصد مثبت با مدیریت "سبدگردان تدبیر" در صدر لیست بهترین‌ها قرار داشت و پس از آن، صندوق «تجارت شاخصی کاردان» با عملکرد ۲.۹۱ درصد مثبت با مدیریت "تامین سرمایه کاردان" و صندوق «آسمان آرمانی سهام» با عملکرد ۲.۷۷ درصد مثبت با مدیریت "سبد گردان آسمان" به‌عنوان بهترین عملکرد‌ها جای گرفته بودند.

خروج 967 میلیارد تومان نقدینگی/ "امین تدبیرگران فردا" صدرنشین بازدهی شد

اما در لیست صندو‌ق‌های سرمایه گذاری در سهام، ۵۵ صندوق قرمزپوش نیز مشاهده کرد.

خروج 967 میلیارد تومان نقدینگی/ "امین تدبیرگران فردا" صدرنشین بازدهی شد

با این حساب، صندوق «اعتبار سهام ایرانیان» با عملکرد ۴.۴۴ درصد منفی با مدیریت "سبدگردان اعتبار" در انتهای این لیست قرار گرفته است.

در ادامه این لیست می‌توان صندوق «باران کارگزاری بانک کشاورزی» را دیگر قرمزپوش این لیست نام داد که با عملکرد ۴.۲۸ درصد منفی با مدیریت "کارگزاری بانک کشاورزی" رتبه دوم ضعیف‌های این هفته را از آن خود کرد و در ادامه صندوق «بانک دی» با عملکرد ۳.۷۸ درصد منفی با مدیریت "کارگزاری بانک دی" در رتبه بعدی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!