پارسال 144 نانوایی متخلف در بروجرد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند


پارسال 144 نانوایی متخلف در بروجرد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

بروجرد - ایرنا - رییس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد گفت: پارسال 2 هزارو 571 مورد بازرسی از سیلوها و واحدهای نانوایی سطح شهرستان انجام که در مجموع 144 واحد متخلف شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

علی شاهرودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: عمده تخلف این واحدهای نانوایی کم فروشی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز بهداشت نانوایی ها بود.

وی اظهار داشت: در این مدت همچنین ۱۶۶ واحد نانوایی به دلیل رعایت قوانین و همکاری با سیلو مورد تشویق قرار گرفته و ماهانه بین ۱۵تا ۲۵ کیسه آرد تشویقی دریافت کردند.

وی بیان کرد: پارسال سهمیه آرد ۵۲ واحد نانوایی متخلف مسدود که بعد از همکاری با اداره غله شهرستان مجدد برقرار شد.

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد اضافه کرد: در این مدت ۳۸ مورد گشت مشترک انجام و ۸۰۰ تن شکر و ۴۱۰ تن و ۲۲۰ کیلوگرم برنج توزیع شده است.

شاهرودی با اشاره به خشکسالی سال گذشته ادامه داد: ۹ هزار تن گندم از کشاورزات خریداری شده و گندم و آرد مورد نیاز از مراکزی دیگر تامین و تاکنون کمبودی وجود نداشته است.

وی اظهار داشت: قیمت خرید گندم از کشاورزان طبق مصوبه دولت امسال ۱۰ هزارو ۵۰۰ تومان است که کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید دولتی تحویل دهند هر کیلوگرم یک هزار تومان به عنوان تشویقی دریافت خواهند کرد و گندم انان به نرخ هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می شود.

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد گفت: ظرفیت خرید گندم در سیلوی مرکزی بروجرد ۳۰ هزار تن، در سیلوی قدیم بروجرد هشت هزار تن و در کارخانه آرد ۲۰ هزار تن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...