دختر بازیگر تازه فوت شده هنرپیشه شد


دختر بازیگر تازه فوت شده هنرپیشه شد

دختر علی سلیمانی وارد عرصه بازیگری و در سریال دیدنی خوشنام مشغول هنرنمایی شد.

دلگرم به نقل از خبرگزاری صبا: چند ماه پیش بود که بازیگر خوش‌اخلاق و مهربان تلویزیون، تئاتر و سینما را بر اثر کرونا از دست دادیم و جامعه هنری عزادار شادروان علی سلیمانی شد.

دختر بازیگر تازه فوت شده هنرپیشه شد

او بسیار خوش‌خنده بود و همه از رفتن او ناراحت شدند اما علیرضا نجف‌زاده، کارگردان سریال «خوشنام» که این روزها این اثر را روی آنتن شبکه یک دارد، کار جالبی کرده است.

او برای این سریال که تصویربرداری‌اش همچنان ادامه دارد از دختر علی سلیمانی دعوت به همکاری کرده و سبا سلیمانی در این سریال نقش دختر مالک را بازی می‌کند.

دختر بازیگر تازه فوت شده هنرپیشه شد

نقش پدر سبا را در این سریال، مهران رجبی به‌عهده دارد که در این سریال نقش مالک را بازی می‌کند که باشگاه سوارکاری دارد. تصویربرداری این سریال همزمان با پخش از شبکه یک سیما ادامه دارد و در حال حاضر گروه در چیتگر سکانس‌های قسمت‌های پایانی خوشنام را با حضور دو بازیگر جدید تصویربرداری می‌کند. حمید لولایی، هومن حاجی‌عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور و... حضور دارند.

آخرین روزهای تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده با پیوستن مهران رجبی و سبا سلیمانی در حال انجام است.

دختر بازیگر تازه فوت شده هنرپیشه شد

سریال رمضانی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی و با طرح و فیلمنامه محسن کیایی و با بازنویسی فهمیه سلیمانی از ابتدای ماه رمضان مصادف با ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود.

مهران رجبی در نقش مالک باشگاه سوارکاری و سبا سلیمانی در نقش دختر مالک باشگاه آخرین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال «خوشنام» پیوسته اند که باحضور آن‌ها داستان‌های جدیدی به سری داستان‌های زندگی «شهرام» شخصیت اصلی سریال که هومن حاجی عبداللهی آن را بازی کرده است، اضافه می‌شود.

حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر و با حضور رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی و دیگر بازیگران عبارتند از مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوودنژاد، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی، مجید اکبری بازیگران سریال «خوشنام» هستند که تاکنون در قاب تلویزیون به عنوان بازیگر این سریال روی آنتن رفته اند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند