برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) در کانون تسنیم تقاب


برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) در کانون تسنیم تقاب

باقی گفت: جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد روستای تقاب برگزار و همزمان با این جشن به کمک خیرین 250 پرس غذای گرم بین نیازمندان روستا توزیع خواهد شد.

«علی باقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون دوره های جزء خوانی قرآن کریم در مسجد روستا برای خواهران و برادران به صورت مستمر برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب از برگزاری حلقه های تخصصی قرآن در مسجد روستا خبر داد و گفت: تاکنون 14 حلقه تخصصی قرآن، تفسیر و احکام بانوان برگزار شده است.

باقی از برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد روستا خبر داد و افزود: همزمان با این جشن به کمک خیرین 250 پرس غذای گرم بین نیازمندان روستا توزیع خواهد شد، همچنین قبل از آغاز ماه مبارک رمضان هم 50 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

ادامه داد: همچنین هفته آینده محفل انس با قرآن با حضور حافظ و قاریان برتر استان در محل مسجد برگزار خواهد شد، در حلقه های قرآنی برادران حداقل 30 نوجوان حضور دارند که در مجموع این محافل با حضور 60 علاقه مند برگزار می شود.

وی از راه اندازی یک و دو سرویس حمل و نقل برای اعزام نمازگزاران؛ به نماز جمعه شهرستان خوسف خبر داد و گفت: به دلیل استقبال پرشور نمازگزاران هزینه های این سرویس با کمک شورای اسلامی روستا، پایگاه مسجد و کانون فرهنگی هنری تسنیم تامین شده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی