تعطیلی سینماها در شب‌های قدر


تعطیلی سینماها در شب‌های قدر

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران از تعطیلی چند روزه سینماها به دلیل تقارن با شب‌های قدر و ایام سوگواری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران درباره برنامه تعطیلی سینماهای کشور همزمان با شب‌های قدر توضیح داد: تمامی سینماهای کشور از روز چهارشنبه ۳۱ فروردین برابر با ۱۸ رمضان از ساعت ۱۹ تعطیل خواهند شد و در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه همزمان با ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین (ع) به‌طور کامل تعطیل خواهند بود. فعالیت سینماها از روز دوشنبه ۵ اردیبهشت از سر گرفته خواهد شد.

وی درباره تأثیر طرح فروش نیم‌بهای بلیت در ماه رمضان بر استقبال مخاطبان از فیلم‌های در حال اکران هم بیان کرد: شکر خدا استقبال از این طرح خوب بود و مخاطبان در سانس‌های قبل از اذان مغرب از بلیت نیم‌بها استقبال نسبتاً خوبی داشتند. البته اگر در این زمینه اطلاع‌رسانی بهتری صورت می‌گرفت، قطعاً شاهد استقبال بهتری از سینماها هم بودیم.

صابری تأکید کرد: بسیاری از مردم هنوز از اجرای این طرح بی‌اطلاع هستند و در صورت اطلاع‌رسانی درست، شاهد اتفاق بسیار بهتری در سینماها می‌بودیم. این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار است و امیدواریم در این مدت اطلاع‌رسانی بهتری صورت بگیرد.

سخنگوی انجمن سینماداران در پایان درباره افت مخاطبان سینما در ایام ماه رمضان هم گفت: در مجموع خوشبختانه تعداد مخاطبان سینماها در ماه رمضان بد نبوده است. برای اکران عید فطر هم حتماً باید فیلم‌های جدید به ترکیب اکران اضافه شوند. تاکنون چند فیلم برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند که باید در شورای صنفی نمایش مورد بررسی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید