تلویزیون‌های سونی سری X80J ،X85J و X90J


تلویزیون‌های سونی سری X80J ،X85J و X90J

تلویزیون سونی سری J از برندهای پرفروش در ایران است. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون افتاده‌‎اید و به‌دنبال انتخاب صحیح هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

فروشگاه بانه خرید با بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی و ۱۲ سال سابقه فروش اینترنتی و طیف گسترده‌ای از محصولات صوتی‌تصویری، لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و هزاران مشتری راضی در سراسر کشور امکان فروش محصولات اصل و ارسال به سراسر کشور به‌صورت تضمینی و پرداخت در محل فراهم کرده است.

تلویزیون سونی سری X80J و X85J و X90J

در سال ۲۰۲۱، تلویزیون سونی سری X80J به بازار عرضه شد. این تلویزیون جایگزین مدل X8000H بود. تلویزیون سونی سری J با داشتن یک قاب ضخیم در طراحی آن، با سایر مدل‎‌های هوشمند و جدید تفاوت زیادی دارد. طراحی مرسوم تلویزیون‎‌های هوشمند قاب و حاشیه چندانی ندارد؛ چراکه این تلویزیون‎‌ها به دیوار متصل می‎‌شوند و دیوار نقش قاب را برای آن‎‌ها بازی می‎‌کند. بااین‌حال، طراحی حاشیه‌دار تلویزیون سونی سری X80J آن را برای قرار‌گرفتن روی میز تلویزیون مناسب ساخته است.

تلویزیون‌های سونی سری X80J ،X85J و X90J

تلویزیون سونی سری X80J از مواد پلاستیکی ساخته شده است و با وجود وزن کم، کیفیتش حفظ شده است. حاشیه خاکستری و مواد پلاستیکی به‌کار‌رفته در آن باعث از‌بین‌رفتن ظرافت تلویزیون سونی سری X80J نشده است و این تلویزیون همچنان ظریف و هوشمند به‌نظر می‌‎رسد. البته باید اذعان کرد که طراحی ظاهری آن شباهت زیادی به سری قبلی سونی، یعنی مدل X8000H دارد. برای ایستادن روی سطح، پایه رومیزی خاکستری به آن متصل می‎‌شود.

تلویزیون‌های سونی سری X80J ،X85J و X90J

سری J در بانه خرید در ابعاد ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ ارائه می‌شود. برای آنکه ابعاد مدنظر خود را به‌دست آورید، باید کاربرد تلویزیون و مکانی که قصد دارید تلویزیون را در آن نصب کنید، بدانید. بزرگ‌بودن تلویزیون به‌معنی کیفیت بهتر تصویر نیست و هر چقدر مکان نشستن شما از تلویزیون دورتر باشد، احتیاج به تلویزیون بزرگ‌تر دارید. تلویزیون‎‌های بزرگ‌تر از ۶۵ اینچ برای اتاق‌های بزرگ، مانند اتاق نشیمن مناسب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان