جانشین دوناروما در راه شکستن رکورد بوفون


جانشین دوناروما در راه شکستن رکورد بوفون

مایک مایگنان، دروازه بان فرانسوی میلان در مسیر ثبت رکوردی تاریخی قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل گذشته بود که جان لوییجی دوناروما، سنگربان ایتالیایی و جوان میلان اعلام کرد تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه نداشته و قصد دارد راهی پاری‌سن‌ژرمن شود. مدیران میلان نیز بلافاصله دست به کار شده و برای جذب مایک مایگنان به توافق رسیدند. گرچه در ابتدا به نظر می‌رسید میلان در فصل جاری درون دروازه دچار مشکل شود، اما مایک مایگنان تا اینجای فصل بسیار خوب ظاهر شده است.

جانشین دوناروما در راه شکستن رکورد بوفون

دروازه‌بان این فصل روسونری اکنون 564 دقیقه متوالی دروازه خود را بسته نگه داشته و در هفته‌های اخیر بسیار خوب و آماده نشان داده است. جان لوییجی بوفون با 973 دقیقه از این حیث در تاریخ فوتبال ایتالیا رکورددار بوده و سباستیانو روسی رکورد میلان را با 929 دقیقه را در اختیار دارد. بدین‌ترتیب مایک مایگنان باید 450 دقیقه و در پنج بازی آینده دروازه خود را بسته نگه دارد تا به این رکورد فوق العاده در اولین فصل حضور خود در لیگ ایتالیا دست یابد.

البته ماموریت دشوار پیش روی مایک مایگنان خواهد بود، زیرا روسونری در هفته‌های پیش رو باید با لاتزیو، فیورنتینا، ورونا، آتالانتا و ساسولو بازی کند. مایک مایگنان در اوایل فصل دچار مصدومیت شدیدی شده و چند هفته قادر به حضور در میادین نبود، اما او هنگام بازگشت به ترکیب میلان باز هم نمایش درخشانی داشته و نشان داد مدیران و کادر فنی این باشگاه انتخاب بسیار خوبی برای جانشینی جان لوییجی دوناروما داشته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش