بازی با برزیل و آرژانتین؛ خیالبافی دبیرکل یا بی‌خیالی سرپرست؟


بازی با برزیل و آرژانتین؛ خیالبافی دبیرکل یا بی‌خیالی سرپرست؟

آیا می‌شود درباره چنین موضوع بزرگی، فقط یک نفر در فدراسیون فوتبال خبر داشته باشد و حتی سرپرست موقت فدراسیون هم در جریان نباشد؟ یا حرف یکی خیالبافی است یا آن یکی کلا از ماجراهای فدراسیون بی خبر است

فدراسیون فوتبال در سال جام جهانی، غرق در ناهماهنگی‌ها و تناقض ها شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که خبر بازی تدارکاتی تیم ملی با یکی از دو تیم بزرگ آمریکای جنوبی قبل از شروع جام در قطر مطرح شره بود، اما سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: درباره برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال با برزیل و آرژانتین من چیزی نمی دانم و از کامرانی فر بپرسید.

آیا می‌شود درباره چنین موضوع بزرگی، فقط یک نفر در فدراسیون فوتبال خبر داشته باشد و حتی سرپرست موقت فدراسیون هم در جریان نباشد؟

بازی با برزیل و آرژانتین؛ خیالبافی دبیرکل یا بی‌خیالی سرپرست؟

میرشاد ماجدی درمورد آخرین وضعیت برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که با بهرام رضاییان، حمید استیلی و اسکوچیچ انجام دادیم قرار شد دور هم بنشینند و برنامه ریزی کنند. اسکوچیچ برنامه‌ها را داده، اما این دوستان باید آنها تدوین کرده و به ما بدهند تا در هیأت رئیسه مطرح و آنها را اجرایی کنیم.

وی درمورد مذاکراتش با جیانی اینفانتینو در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: شخصاً با اینفانتینو صحبت کردم و درمورد فوتبال ایران و مسائل ایجاد شده صحبت کردم. او هم گفت ما دوست داریم نه تنها به ایران بلکه به همه کشورها کمک کنیم. این بحث اصلی و ابتدایی اینفانتینو بود و به ما هم به ویژه در بحث پول‌های بلوکه شده‌مان در فیفا و AFC قول همکاری داد.

سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: دنبال راه حلی هستیم تا به سرعت پول‌های خود را دریافت کنیم و بتوانیم آماده‌سازی خیلی خوبی برای جام‌جهانی داشته باشیم.

ماجدی درخصوص نیاز تیم ملی فوتبال به برگزاری بازی‌های دوستانه گفت: مسابقات در فیفا دی ها برگزار می‌شود. در کل حدود 2 ماه است که فدراسیون را تحویل گرفته‌ام. شاید تیم‌های بزرگ در رنکینگ فیفا از یک سال قبل برنامه‌های خود را چیده باشند. ما باید ببینیم کدام تیم‌ها با هم بازی ندارند و فیفا دی‌ های‌ شان خالی است. قطعاً با برنامه‌ریزی سرمربی و کادر مدیریتی تیم ملی سعی می‌کنیم بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشیم.

وی درباره راهکار فدراسیون فوتبال برای اینکه تیم ملی امید در رقابت‌های قهرمانی آسیا با مشکل تقویم لیگ برتر مواجه نشود، گفت: می‌توانید در این مورد با سهیل مهدی صحبت کنید. برای فدراسیون و کشور تیم‌های ملی در اولویت هستند. برآیند لیگ تیم‌های ملی هستند و به راحتی می‌توانیم این مشکل را به ویژه برای تیم المپیک حل کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی دوستانه با آرژانتین و برزیل خاطرنشان کرد: در این رابطه چیزی نمی‌دانم و اگر کامرانی‌فر گفته از خودش بپرسید. چیزی را که قطعی شود 100 درصد اعلام خواهیم کرد.

ماجدی درباره آخرین وضعیت مسدودی حساب‌های مالی فدراسیون اظهار داشت: فقط یکی از حساب‌ها بسته شده و سعی داریم ظرف یک هفته آینده با سازمان مالیاتی صحبت کنیم. در سال جام‌جهانی همه باید به فوتبال کمک کنند. ما هم جزو سازمان‌هایی نیستیم که نخواهیم پول را پرداخت کنیم. مقداری در مضیقه هستیم و انشاءالله این اتفاق می‌افتد‌.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج