شکوری: شاید مدرک پرداخت پول به رادوشوویچ گم شده باشد


شکوری: شاید مدرک پرداخت پول به رادوشوویچ گم شده باشد

معاون سابق باشگاه پرسپولیس گفت: بخشی از مطالبات رادوشوویچ را پرداختم اما گاهی پیش می آید استاد و مدارک گم شود.

ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مبلغ ۷۹۲ میلیون تومان به باشگاه بدهکار شده است، گفت: این مبلغ روی سامانه کدال سازمان بورس آمده، اما من قسمتی از این پول را به رادوشویچ پرداخت کردم. رادو هم این مبلغ را قبول دارد. این مبلغ برای بهمن سال ۱۳۹۹ است. اسناد و مدارک را در اختیار امور مالی باشگاه قرار می‌دهم، اما گاهی این امکان وجود دارد که اسناد گم شود!

شکوری که در دوران حضورش تقریبا همه کاره پرسپولیس در امور مالی شده بود پس از بررسی اسناد حقوقی و انتشار آن در سامانه کدال برای اطلاع سهامداران از وضعیت این باشگاه در سازمان بورس بدهکار شناخته شد. شکوری هزینه‌های پرداختی به رادوشوویچ و هزینه سفر پرسپولیس به گوای هند را دلایل اعلام او به عنوان بدهکار مطرح کرده است. او قصد دارد در چند روز آینده با حضور در ساختمان باشگاه در این باره پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید

پرداخت ۹۵۰ هزار دلار به رادوشوویچ ظلم است

شکوری گفت: قراردادی که بسته شده بود تقریباً قرارداد ۴ ساله بود. هیچ بازیکن عاقلی از قرارداد یک میلیون یورویی نمی‌گذرد تا قراردادش را فسخ کند. ما به صورت شفاهی پیشنهاد‌هایی به رادو دادیم، اما از نظر من غیرمنطقی است که قراردادی امضا شود بعد آن را فسخ کنیم.

رادوشوویچ دروازه بان کروات به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش به فیفا شکایت کرد و باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۸۶۶ هزار یورو محکوم شد. سرخپوشان ۴۵ روز فرصت دارند تا این مبلغ را به این دروازه بان بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها