آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری 1401


انتخاب رشته آزمون دکتری سال 1401 از روز پنجشنبه 25 فروردین آغاز و تا پایان روز یکشنبه 28 فروردین ادامه دارد.

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری 1401

به گزارش راهبرد معاصر تاکنون ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر داوطلب در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند.

علیرضا کریمیان، رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش گفت: در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ شرایط، ضوابط و مسیر انتخاب رشته به روشنی ترسیم شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با مطالعه دقیق دفترچه می‌توانند به سهولت در مهلت تعیین شده انتخاب رشته کنند.

او گفت: انتخاب رشته آزمون مذکور از روز پنجشنبه ۲۵ فروردین آغاز شده است و تا پایان روز یکشنبه ۲۸ فروردین ادامه دارد. هر داوطلب باید با توجه به کارنامه اولیه منتشر شده و وضعیت علمی خود در سهمیه، رشته امتحانی و مجاز بودن در دوره‌های مختلف تحصیلی (روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مشترک، پیام نور، غیردولتی و غیرانتفاعی) حداکثر تا ۵۰ کدرشته محل (در صورت وجود) را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انتخاب نمایند.

داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی در صورت مجاز بودن در این دوره‌ها باید به درگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مندرج در درگاه مذکور اقدام به انتخاب رشته کنند.

او گفت: اسامی معرفی‌شدگان دارای حد نصاب برای شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه سوم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس