عرصه «جهاد تبیین» در مقابل جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است


عرصه «جهاد تبیین» در مقابل جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است

حجت الاسلام سیادت با اشاره به اینکه عرصه «جهاد تبیین» در مقابل جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است، گفت: دشمنان وقتی که نمی توانند از طریق جنگ سخت انقلاب را از بین ببرند، تلاش می‌کنند ماهیت انقلاب را دچار خدشه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدرحمت الله سیادت» شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن و همایش «جهاد تبیین» که در مصلی امام هادی (ع) شهر پاتاوه برگزار شد، ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، اظهار کرد: جهاد تبیین از نظر قرآن، حضرات معصومین علیهم السلام و بزرگان انقلاب، کلید همه علوم در «قرآن مجید» است.

امام جمعه شهر و بخش پاتاوه قرآن را کتاب حل المسائل دانست و گفت: این کتاب نورانی حل المسائل زندگی و داروخانه دردهای جسمی، اخلاقی و روانی انسان است.

وی جهاد را یک کلمه مقدسی دانست که در قرآن آیات متعددی در این زمینه آمده است، ضمن اینکه هر تلاشی جهاد نیست.

حجت الاسلام سیادت ادامه داد: تلاشی که در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام شامل جهاد سیاسی، جهاد رسانه‌ای، جهاد روایت گری و ... باشد چون در مقابل دشمن بوده، ارزش دارد و مقدس است.

امام جمعه پاتاوه در ادامه به کلمه «تبیین» اشاره کرد و افزود: تبیین آمده تا بین حق و باطل قضاوت کند.

وی با اشاره به اینکه قرآن خلاصه ۱۱۳ کتاب آسمانی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مدتی است بر بحث «جهاد تبیین» تاکید دارند و از نظر معظم‌له جهاد تبیین بر چهار رکن اساسی استوار است.

حجت الاسلام سیادت با اشاره به اینکه عرصه «جهاد تبیین» در مقابل جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است، یادآور شد: دشمنان وقتی که نمی توانند از طریق جنگ سخت انقلاب را از بین ببرند، تلاش می‌کنند ماهیت انقلاب را دچار خدشه کنند.

امام جمعه پاتاوه اظهار کرد: بدون شک انقلاب اسلامی نتیجه تغییر شناخت مردم ایران نسبت به اسلام بود و تا زمانی که ملت از نظر فکری و اعتقادی تغییر پیدا نکرده بودند، انقلاب اسلامی به وجود نیامده است.

وی تاکید کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی، اجیر مزدور ها و همه ابزارهای خود برای ضربه زدن به نظام انقلاب استفاده می کند و این کار با استفاده از جنگ ترکیبی که مقام معظم رهبری این موضوع را مطرح کرده اند، صورت می گیرد که در این راستا وظیفه داریم در برابر تهاجم همه جانبه دشمن مقابله به مثل کنیم.

حجت الاسلام سیادت افزود: شهدای محراب همه شهدای تبیین بودند که دشمنان همه هدف خود را بر تحریف گذاشته بودند، زیرا «تحریف» در مقابل «تبیین» آمده است.

گفتنی است در این محفل قرآنی و همایش «جهاد تبیین» که در مصلی امام هادی (ع) پاتاوه برگزار شد، قاریان بین المللی و استان کهگیلویه و بویراحمد به قرائت قرآن پرداختند که مورد تحسین امام جمعه و مردم منطقه قرار گرفتند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک