همسرِ جوانِ پژمان جمشیدی و موضعی که ریما رامین‌فر در مقابل او دارد/ عکس


همسرِ جوانِ پژمان جمشیدی و موضعی که ریما رامین‌فر در مقابل او دارد/ عکس

الناز حبیبی و ریما رامین‌فر، این شب‌ها با نمایش «آن‌سوی آینه» در تالار وحدت روی صحنه هستند. آن‌ها که با پژمان جمشیدی و علی سرابی زوج‌هایی به ترتیب میانسال و جوان را تشکیل می‌دهند در تقابل یا یکدیگر قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «آن‌سوی آینه» نام نمایشی به نویسندگی فلوریان زلر با کارگردانی علی سرابی و بازی سرابی، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و الناز حبیبی (مارال بنی‌آدم، بازیگر جایگزینِ او) است که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه تالار وحدت می‌رود.

سرابی پیش‌تر در سال ۱۳۹۶ این نمایش را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرده بود.

در خلاصه داستان «آن‌سوی آینه» چنین آمده است: «دنیل (با بازی علی سرابی)، دوستش پاتریک (با بازی پژمان جمشیدی) را که به تازگی با دختر جوان و زیبایی به نام اِما (با بازی الناز حبیبی- مارال بنی‌آدم) ازدواج کرده برای شام به خانه دعوت کرده است. ایزابل (همسر دنیل با بازی ریما رامین‌فر) که دوست صمیمی همسر قبلی پاتریک است به شدت در مقابل پاتریک و زن جوانش موضع می‌گیرد اما دنیل به شدت در مقابل زیبایی، جذابیت و جوانی اِما تحت تاثیر قرار گرفته است.»

دنیای «آن‌سوی آینه» جهان دنیل میانسال است که آرام‌آرام پا به سن می‌گذارد و زندگی روزمره و کسل‌کننده‌اش یکباره با جذابیت اغواگرانه اِما مواجه شده است. در پرداخت نمایشنامه موقعیت دنیل به همان اندازه که کمدی خلق می‌کند و می‌خنداند، پرسش‌برانگیز و جدی هم هست.

«آن سوی آینه» تا ۱۶ اردیبهشت روی صحنه خواهد بود.

همسرِ جوانِ پژمان جمشیدی و موضعی که ریما رامین‌فر در مقابل او دارد/ عکس

۲۵۹۲۴۵

کد خبر 1622438

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !