عطر و ادکلن خنک زنانه و مردانه مناسب بهار و تابستان


عطر و ادکلن های اورجینال مردانه و زنانه مناسب فصل گرم و تابستان عطر و ادکلن خنک زنانه  مناسب بهار و تابستان باید توسط بانوان استفاده شود تا سرشار از حس آرامش را در خود بوجود آورند. داشتن بوی خوش و خنک در فصول بهار و تابستان برای هر شخصی بسیار حائز اهمیت می باشد. […]

عطر و ادکلن های اورجینال مردانه و زنانه مناسب فصل گرم و تابستان

عطر و ادکلن خنک زنانه مناسب بهار و تابستان باید توسط بانوان استفاده شود تا سرشار از حس آرامش را در خود بوجود آورند. داشتن بوی خوش و خنک در فصول بهار و تابستان برای هر شخصی بسیار حائز اهمیت می باشد. انتخاب عطر و ادکلن خنک زنانه در فصل بهار و تابستان بعلت تبخیر و تغییر شکل عطر و ادکلن دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. گرما موجب می شود بوی عطر و ادکلن تغییر یافته و دیگر آن رایحه مورد نظر را نداشته باشد، از اینرو انتخاب رایحه های مناسب فصل گرم می تواند از این گونه تغییرات ممانعت نماید. بهتراست ادکلن های زنانه با رایحه های خنک برای فصول گرم سال انتخاب نمایید. ادکلن های خنک از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد و تفاوت بسیاری با عطرهای گرم را دارا می باشند. رایحه های خوب و خنکی در طبیعت وجود دارند مانند گل ها، درختان، چوب ها و هزاران رایحه خوب دیگر که بوجود آمدن احساس خوب و حال و هوای خوب در افراد متفاوت می شود. از آنجایی که می دانید طبیعت به خودی خود از رایحه خوب و خوشی برخوردار می باشد و درصورتی که بوی نامطبوع را دارا باشد، بعلت وجود دخالت های اشتباه و غلط انسانها می باشد.

عطر و ادکلن خنک زنانه و مردانه مناسب بهار و تابستان

بهتر است بدانید که تولید اکثر ادکلن های زنانه خنک مختص فصل بهار و تابستان شناخته شده در جهان از طبیعت گرفته شده است. طبیعتی که هر قسمتش حسی نو را القا می کند. در واقع همان حسی که ما در طبیعت می گیریم که معمولا در عطرهای مختلف نیز موجود می باشد.

بی تردید با مفهوم ادکلن خنک زنانه و ماندگار یا ادکلن مناسب فصل تابستان (بهار و تابستان) آشنایی دارید. با اینحال اشاره مختصری به این مفهوم می کنیم. بهترین عطر و ادکلن زنانه برای فصل گرما (بهار و زمستان) بارایحه خنک به عطر و ادکلنی گفته می شود که حس تازگی و خنکی را به اشخاص انتقال دهد. استنشاق کردن عطر و ادکلن های خنک زنانه و عطر و ادکلن سرد و خنک زنانه موجب می شود که طعم میوه هایی نظیر هندوانه، خیار و سایر میوه های سرد را یاد آور می شود یا اینکه بوجود آورنده احساس پاکی و تمیزی آب در احساس مان خواهد گشت.

معمولا در فصل گرم (بهار و تابستان) بهتر است از عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان با رایحه های خنک و سرد بکار ببریم.بکار گیری عطر و ادکلن های خنک یا بعبارتی تابستانی زنانه برای فصل گرم (بهار و تابستان) دل انگیز و لذتبخش خواهد بود و توصیه می گردد از این چنین عطر و ادکلن های زنانه خنکی استفاده نمایید.

در فصول گرم، بکار بردن رایحه های خنک، ترش، تلخ، سرد و همین طور جنگلی یا وحشی گزینه مناسبی بوده و حال اشخاص را خوب مینماید.

بکار بردن ادکلن های سرد و خنک زنانه با روایحی نظیر ترش و خنک در فصل گرم (بهار و تابستان) سرما وخنکی دلپذیر و لذتبخشی را به ما یا اطرافیانمان انتقال داده و موجبمی شود که ما به یک تعادل نسبی با محیط دست یابیم.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت این است که معمولا ادکلن ها در هوای سرد و خنک ماندگاری بیشتری را به دنبال دارند، به این علت که دمای هوا پایین بوده و الکل که در ادکلن وجود دارد دیرتر تبخیر می شود. این امر موجب می شود که عطر خنک زنانه برای فصول گرما با بهترین عطر زنانه برای فصل سرما متفاوت شود.

عطرهای سرد یا خنک با دارا بودن طبع خنک و ملایم، اغلب در شیشه هایی با رنگ های روشن ارائه می شوند تا رنگ آنها نیز احساس خنکی را به مخاطب به ارمغان آورد. عطر و ادکلن سرد و خنک زنانه حس خنکی خوشایند و دلپذیری را در شخص و اطرافیان بوجود آورده و گرمای آفتاب را برای اشخاص خوشایندتر مینماید.

عطر و ادکلن های زنانه برای فصول گرم (فصول بهار و تابستان) چه عطرو ادکلن هایی هستند؟

فصل تابستان علاوه بر زیبایی هایی که دارد ایراد بزرگی نیز دارا می باشد، مانند آفتاب سوزان و گرمای طاقت فرسا که تحملش برای همه اشخاص سخت و گاهی غیرقابل تحمل است.

چنانچه ازسیستم های خنک کننده و نوشیدنی های خنک صرف نظر کنیم، داشتن یک ادکلن خنک نیز می تواند نقش بسزایی را در تحمل گرما و لذت بردن از این فصل را به دنبال داشته باشد و نیز در بخوبی سپری شدن فصل تابستان نقش بسزایی را ایفا نماید.

عطر و ادکلن خنک زنانه و مردانه مناسب بهار و تابستان

از آنجایی که مدل لباس، رنگ مو و آرایش در فصل با فصل دیگر تفاوت هایی را شامل می شود، عطر و ادکلن نیز با تغییر فصل تغییر کرده و متفاوت می باشد. بعنوان مثال درصورتی که در فصل زمستان بسیاری از عطر و ادکلن ها با رایحه گرم و شیرین به کار برده می شود، یا در فصل تابستان بهتر است به دنبال روایح خنک باشید.

زمانی که صحبت از ادکلن های تابستانی به میان می آید، ذهن بصورت ناخودآگاه به سمت روایح خنک و تازه کشیده می شود.

عطر ها همواره برای خانم بسیار مهم بوده و معمولا خانم ها بیشتر از آقایان به ادکلن هایی که استفاده می نمایند اهمیت می دهند و با تغییر فصل و نزدیک شدن به فصول گرما و موضوع مهم تغییر عطر و ادکلن، بیشتر از آقایان به دنبال عطر و ادکلن های زنانه خنک رفته و خریداری می نمایند. چنانچه شما جزء آن دسته از خانم هایی هستید که برای خرید عطر و ادکلن از قبل برنامه ریزی می نمایید، بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید که اواخر زمستان و شروع فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای خرید عطر و ادکلن زنانه برای بهار و تابستان است.

ممکن است عنوان عطر زنانه خنک و ماندگار برای فصل گرم (بهار و تابستان)غیرعادی و عجیب به نظر برسد ولی برند های معتبر عطر و ادکلن در سراسر جهان، با توجه به تغییر شرایط آب وهوایی همواره پیشنهادات و محصولات جدیدی را به بازار عطر و ادکلن عرضه می کنند.

عطر و ادکلن های خنک برای فصل گرم (بهار و تابستان) دارای ویژگی هایی است که بعنوان نمونه به عطر خنک و در عین حال ملایم، عطر و ادکلنی با بوی خوش نرگس و مریم، عطری با بوی میوه ها و استفاده از اسانس های ترکیبی برای تهیه عطر اشاره نمود.

حال با توجه به اهمیت استفاده از ادکلن زنانه برای فصل گرم (بهار و تابستان) سال پیشنهاد می شود که با پرفروش ترین عطر و ادکلن های خنک زنانه آشنا شوید.

در این مقاله سعی براین است که ده ادکلن از بهترین عطر و ادکلن های خنک زنانه مناسب تابستان زنانه خنک و ماندگار را به شما معرفی نمائیم. عطر و ادکلن های زنانه خوشبو و دلپذیر که در ادامه معرفی می کنیم، می توانند بهترین انتخاب در خرید عطر برای بهار و تابستان سال جدید باشند. بنابراین برای پیدا کردن و انتخاب بهترین ادکلن های معروف خنک زنانه برای تابستان با رایحه ماندگار و مناسب برای خودتان در ادامه همراه ما باشید.

عطر و ادکلن زنانه کرید آکوا فیورنتینا(Creed Acqua Fiorentina)

دارای رایحه ای شگفت انگیز، بی نظیر و سلطنتی بوده و بعنوان یکی از بهترین عطر و ادکلن های خنک زنانه برای فصول گرم (بهار و تابستان) شناخته شده است.

عطر و ادکلن زنانه له مور لالیک (Lalique L amour)

ادکلن گل دار و چوب مشک دار توسط شخصی بنام ناتالی لورسون ساخته شده است و دارای رایحه ای خنک و شیرین می باشد و لامور نام گرفته است.

عطر و ادکلن زنانه میس دیور بلومینگ بوکت(Miss Dior Blooming Boquet)

برند ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت فرانسوی بوده و کاملا مطابق با روحیات و لطافت زنانه می باشد. عطر و ادکلن زنانه میس دیور بلومینگ بوکت برای اشخاصی که به دنبال جذابیت های زنانه در وجودشان هستند مناسب می باشد. ادکلن میس دیور بلومینگ بوکت تداعی کننده احساس دختری شاد با پیراهنی پرنسسی و لبخندی جذاب بر لب هایش می باشد.

عطر زنانه اومنیا پینک سفیر بولگاری (Bvlgari Omnia Pink Sapphire)

ادو تویلت زنانه اومنیا پینک سفیر، زنانه و خاص بوده و رایحه ای خنک و ترش و شیرین را دارا می باشد. عطر و ادکلن اومنیا پینک سفیر بولگاری محصول سال ۲۰۱۸ می باشد.

عطر و ادکلن زنانه او دس مرویلس بلو هرمس ( Hermes Eau Merveilles Bleue)

عطر او دس مرویلس بلو هرمس تند وخنک بوده و محصول سال ۲۰۱۶ می باشد و از ماندگاری خوب و پخش بوی خوبی برخوردار می باشد.

ادکلن زنانه آنجل آکوا چیک تیری موگلر (Thierry Mugler Angel Aqua Chic)

عطر و ادکلن آنجل آکوا چیک تیری موگلر محصول سال ۲۰۱۲ بوده و مناسب روزهای گرم و تابستانی می باشد.

عطرو ادکلن زنانه شنل چنس او وایو (Chanel Chance Eau Vive)

عطرو ادکلن زنانه شنل چنس او وایومحصول سال ۲۰۱۵ بوده و مناسب برای روزهای گرم و معتدل سال می باشد که دارای رایحه ترش و مرکباتی از میوه هایی نظیر گریپ فروت و پرتقال خونی می باشد.

عطر و ادکلن زنانه لانکوم ایدول (Lancome Idole)

عطر و ادکلن زنانه لانکوم ایدول محصول سال ۲۰۱۹ بوده و با ترکیب رایحه هایی دلچسب از گلابی، ترنج، گل رز، گل یاس، مشک و وانیل بعنوان ادو پرفیومی بسیار هیجان انگیز و زنانه شناخته شده است. عطر و ادکلن زنانه لانکوم ایدول مناسب فصل گرم (بهار و تابستان) می باشد.

عطر و ادکلن زنانه مارک جاکوبز دیزی دریم (Mark Jacobs Daisy Dream)

ادکلن زنانه مارک جاکوبز دیزی دریم محصول سال ۲۰۱۴ بوده و این عطر گل دار و میوه ای، رایحه ای بسیار خنک با شیرینی میوه ها و گل های دوست داشتنی را دارا می باشد.

ادو پرفیوم دولچه اند گابا دولچه (Dolce Gabbana Dolce)

برند ادو پرفیوم دولچه اند گابا دولچه ایتالیایی بوده و محصول سال ۲۰۱۴ می باشد و عطر و ادکلن شیرین زنانه با رایحه های گل دار خود بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد و مناسب فصل گرم (بهار و تابستان) می باشد.

عطر و ادکلن جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا Giorgio Armani Air Di Gioia

عطر و ادکلن جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا محصول سال ۲۰۱۶ بوده و عطر و ادکلنی زنانه می باشد.رایحه عطر و ادکلن جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا با آکوردهای نمکی شروع شده که نرولی (عطر بهار نارنج)، فلفل قرمز و نارنگی مارندارین همراه می گردد. رایحه نخست عطر و ادکلن جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا منحصر به فرد بوده ونت های میانی دارای گل شکوفه و گل صد تومانی همراه بوده و با اضافه کردن رایحه ی یلانگ یلانگ نوع رایحه شیرین به آن اضافه می شود و در آخر با ترکیب روایح پچولی، سرو، چوب کشمیر، مشک و خزه درخت بلوط به اتمام می رسد. عطر جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا مناسب فصل گرم سال (بهار و تابستان) می باشد.

عطر و ادکلن خنک مردانه مناسب بهار و تابستان

استفاده از عطر و ادکلن های خنک مردانه مناسب فصول گرم (بهار و تابستان) یکی از اصول داشتن یک استایل شیک و دلربا می باشد. عطرهای آبزی که بر پایه مرکبات، میوه ها یا روایح چوی هستند، گزینه مناسبی بعنوان عطرهای خنک مردانه و مناسب فصل گرم (بهار و تابستان) می باشند. معمولا عطر و ادکلن های مردانه خنک و مناسب فصول بهار و تابستان از ماندگاری کمتری نسبت به عطر و ادکلن های گرم پاییزی و زمستانی برخوردار می باشند. از اینرو توصیه می شود آقایان در فصول گرم سال (بهار و تابستان) از عطر و ادکلن خنک استفاده نمایند.

عطر و ادکلن خنک زنانه و مردانه مناسب بهار و تابستان

عطر و ادکلن خنک چیست؟

تلخی عطر و ادکلن به طعم آن برمی گردد، اما خنکی عطر مردانه به احساسی که به شما القا می کند. با استفاده از عطر و ادکلن های خنک، خنکی و سردی مطبوعی حس می شود. در واقع عطرو ادکلن خنک را نباید تعریف کرد بهتر است که آن را تجربه کرد. با اسپری کردن یک عطر و ادکلن روی پوست یا روی لباس می توانید متوجه طبع خنک عطر و ادکلن شد و اینکه آن عطر و ادکلن دارای طبع خنک می باشد یا خیر. عموما از عطر وا دکلن های خنک مردانه در فصل گرم سال (بهار و تابستان) بکار برده می شود. از آنجایی که عطر و ادکلن های خنک می توانند از گرمای فصل بهار و تابستان بکاهند می توان گفت عطر و ادکلن های خنک گزینه مناسبی برای فصول گرم می باشند. از اینرو توصیه می شود در فصول گرم از عطر و ادکلن های تلخ و خنک استفاده نمایند. در این مقاله سعی داریم عطر و ادکلن های خنک مردانه مناسب فصول گرم (بهار و تابستان) را معرفی نماییم.

عطر و ادکلن خنک مردانه مناسب بهار

بهار مملو از بوی گل، شکوفه و سبزه می باشد که همه این موارد طراوت و شادمانی را نشان می دهد. از اینرو باید عطر یا ادکلنی را که در فرمولاسیون آن از شکوفه پرتقال، ریحان و سبزه بکار رفته است استفاده نمایید.

عطر و ادکلن خنک مردانه مناسب تابستان

تابستان فصلی است که دارای میوه های رسیده بوده و دارای آب و هوای گرم می باشد. از اینرو برای خلاصی از گرما باید به سمت و سوی رایحه های خنک رویم. رایحه هایی مثل ترنج، گل رز، یاسمن و …

تا اینجا با نکات مهمی در انتخاب ادکلن های خنک مناسب فصل گرم (بهار و تابستان) آشنا شدید، بنابراین در ادامه به معرفی عطر و ادکلن های خنک مردانه مناسب بهار و تابستان اشاره می نماییم.

عطر و ادکلن مردانه هرمس Terre de Hermes

عطر و ادکلن مردانه هرمس محصول سال ۲۰۱۴ بوده که از طریق کمپانی هرمس به بازار عطر و ادکلن روانه گردیده است. درصورتی که طرفدار بوی چوب هستید استفاده از عطر و ادکلن مردانه هرمس به شما توصیه می شود. زمانی که عطر و ادکلن مردانه هرمس را اسپری می نمایید ترکیبی از عطر میوه، ادویه، چوب، مرکبات، صمغ، خاک و زمین و گل و گیاهان معطر به مشامتان خواهد رسید.

رایح عطر و ادکلن هرمس شیرین، تند و خنک می باشد. ساختار رایحه عطر و ادکلن هرمس مردانه چوب مرکبات، خاک و زمین می باشد. عطر و ادکلن مناسب فصول گرم (بهار و تابستان) می باشد.

عطر و ادکلن مردانه مون بلان Mont Blanc

ادکلن مردانه مون بلان محصول سال ۲۰۱۱ می باشد. زمانی که ادکلن مردانه مون بلان را اسپری می نمایید بوی اسطوخودوس، آناناس و نارنج بسرعت در اطراف شما منتشر خواهد شد. مخلوط سه گانه عطر و ادکلن مردانه مون بلان حامل شادی و سرزندگی عجیبی بوده طوری که این احساس به اطرافیان شما نیز منتقل خواهد شد. رایحه ادکلن مردانه مون بلان خنک و شیرین می باشد. ساختار رایحه ادکلن مردانه مون بلان مرکبات، گل، میوه و چوب می باشد. عطر و ادکلن مردانه مون بلان مناسب فصول گرم سال می باشد.

عطر و ادکلن مردانه هوگو باس Hugo Boss

عطر و ادکلن مردانه هوگو باس در سال ۱۹۹۵ به بازار عطر و ادکلن روانه گردیده است. عطر و ادکلن مردانه هوگو باس دارای رایحه تلخ و خنک می باشد. عطر و ادکلن مردانه هوگو باس مناسب فصول گرم سال می باشد.

عطر و ادکلن مردانه دیویدوف Davidoff

عطر و ادکلن مردانه دیویدوف در سال ۱۹۸۸ به بازار عطر و ادکلن روانه گردیده است. عطر و ادکلن مردانه دیویدوف از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. رایحه عطر و ادکلن مردانه دیویدوف تند، خنک وخوراکی می باشد. ساختار رایحه عطر و ادکلن مردانه دیویدوف چوب و اسموکی می باشد. ادکلن مردانه دیویدوف مناسب فصول گرم سال (بهار و تابستان) می باشد.

عطر و ادکلن مردانه کنزو Kenzo

رایحه عطر مردانه کنزو خنک و تند می باشد. با اسپری کردن عطر و ادکلن مردانه کنزو بوی میوه مرکبات، فلفل دلمه و لیمو به مشامتان خواهد رسید، این ترکیبات شیرین، شادی و نشاط را درشما چندین برابر افزایش خواهد دارد. نوع رایحه عطر و ادکلن مردانه کنزو تند، خنک و خوراکی می باشد. ساختار رایحه عطر و ادکلن مردانه کنزو مرکبات و اقیانوس بوده و عطر مردانه کنزو مناسب فصول گرم سال می باشد.

عطر و ادکلن مردانه کلوین کلاین Calvin Klein

ادکلن مردانه کلوین کلاین در سال ۱۹۹۶ به بازار عطر و ادکلن روانه گردیده است. عطر و ادکلن مردانه کلوین کلاین عطری خنک بوده و مردانه می باشد که مناسب فصول گرم (بهار و تابستان) می باشد.

عطر و ادکلن مردانه آیس من Ice Man EDT

عطر آیس من عطر و ادکلن مردانه بوده و دارای رایحه تلخ وخنک می باشد. ادکلن آیس من در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن روانه گردیده است. معنای عطر و ادکلن آیس من “مرد یخی” می باشد و مناسب فصول بهار و تابستان می باشد. نوع غلظت عطر و ادکلن آیس من ادو تویلت می باشد.

عطر و ادکلن مردانه ری اکشن Reaction EDT

عطر و ادکلن مردانه ری اکشن در سال ۲۰۰۴ به بازار ادکلن روانه گردیده است. عطر و ادکلن مردانه ری اکشن محصول کشور آمریکا می باشد. رایحه عطر و ادکلن مردانه ری اکشن تلخ و خنک می باشد. نت های موجود در عطر و ادکلن مردانه ری اکشن عبارتند از: نت های اولیه: نارنگی ماندارین، خرمالو، بگ بنفشه، سیب سرخ، نت های میانی: لیمو، هل، صمغ گیاهی، نت های پایانی: تنباکو، خزه درخت بلوط، چوب ماهون. عطر و ادکلن مردانه ری اکشن مناسب فصول گرم (بهار و تابستان) می باشد.

عطر و ادکلن مردانه هوم کلن اینتنس Homme Cologne Intense

ادکلن مردانه هوم کلن اینتنس یک عطر مردانه بوده و مناسب فصول گرم سال می باشد. در نت ابتدایی ادکلن مردانه هوم کلن اینتنس زنجبیل و گلابی بکار برده شده است که این امر موجب خنکای شیرینی را برای مصرف کننده بوجود می آورد و ترکیب نت پایانی از مشک و چرم می باشد که ماندگاری عطر و ادکلن مردانه هوم کلن اینتنس را به اوج خود می رساند.

عطر و ادکلن مردانه لووه ۷ کوبالت Loewe 7 Cobalt

ادکلن لووه ۷ کوبالت یکی دیگر از عطر وادکلن های مردانه بوده و مناسب فصل گرم سال می باشد. عطر و ادکلن لووه ۷ کوبالت آمیزه ای از دانه تونکا، سالویا، خس خس، ادویه گل میخک، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی و روایح دودی می باشد که باعث شگفتی در شما می شود. عطر و ادکلن لووه ۷ کوبالت مناسب فصول گرم سال (بهارو تابستان) می باشد.

عطر و ادکلن مردانه آزارو Azzaro

ادکلن مردانه آزارو در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن روانه گردیده است. رایحه ادکلن مردانه آزارو مملو از میوه ها و گیاهان سبز می باشد. نوع غلظت عطر و ادکلن مردانه آزارو ادو تویلیت می باشد. رایحه عطر و ادکلن مردانه آزارو تلخ و خنک می باشد که مناسب فصل گرم سال (بهار و تابستان) می باشد. عطر و ادکلن مردانه آزارو دارای رایحه ای بسیار وسوسه انگیز بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

عطر و ادکلن مردانه پاکو رابان اینویکتوس لجند Paco Rabanne Invictus Legend

عطر مردانه پاکو رابان اینویکتوس لجند دارای رایحه تند و خنک می باشد که برای مردان قدرتمند ساخته شده است. وجود نت های پایه ای چوبی در عطر مردانه پاکو رابان اینویکتوس لجند موجب شده این عطر مناسب چهار فصل سال شود. عطر ادکلن مردانه پاکو رابان اینویکتوس لجند شکست ناپذیر بودن و قهرمان بودن را الهام می کند و برای مردانی که دارای روحیه جنگجو می باشند و کمی مغزور می باشند ساخته شده است.

عطر و ادکلن مردانه آرمانی کد ابسولوت Armani Code Absolut

وجود رایحه بینظیر تونکا (که در اکثر عطر و ادکلن های پرطرفدار بعنوان رایحه پایه بکار برده می شود) بهمراه وانیل و نت های تند و تیز در کنار هم یک عطر ۱۰۰ میلی لیتری بینظیری را برای شما محیا کرده است. عطر و ادکلن خنک آرمانی کد ابسولوت مناسب آقایانی است که اعتماد بنفس بالایی داشته و به احتمال زیاد تنوع طلب نیز هستند. عطر و ادکلن خنک آرمانی کد ابسولوت عطر و ادکلنی مردانه است مناسب فصول گرم سال و بسیار خوشبو می باشد.

عطر و ادکلن مردانه کلوین کلین اترنیتی فلیم فور من Calvin Klein Eternity Flame for Men

نت های میوه ای و معطر موجود در عطر و ادکلن مردانه کلوین کلین اترنیتی فلیم فور من با رگه هایی از نت های تند و چرمی ترکیب شده و یک رایحه بینظیر را به ارمغان می آورد. عطر مردانه کلوین کلین اترنیتی فلیم فور من جزء بهترن عطرها بوده و مناسب میهمانی های شبانه در فصول گرم سال می باشد. عطر و ادکلن مردانه کلوین کلین اترنیتی فلیم فور من مردانه بوده و بسیار خوشبو و خنک می باشد.

عطر و ادکلن مردانه دولچه گابانا بلو اند لایت پور هوم Dolce Gabbana Light Blue Pour Homme

رایحه های میوه ای بینظیری از ترنج، پرتقال ماندارین و گریپ فروت با یک پایه چوبی در عطر مردانه دولچه گابانا بلو اند لایت پور هوم موجود می باشند. استفاده از عطر و ادکلن مردانه دولچه گابانا بلو اند لایت پور هوم حال و هوای سواحل مدیترانه ای را با یک نسیم خوشبو از درختان کنار اقیانوس را برای شما به ارمغان می آورد. عطر مردانه دولچه گابانا بلو اند لایت پور هوم خنک بوده و مناسب فصل گرم سال (بهار و تابستان) می باشد.

برای مشاوره انواع عطر و ادکلن های مردانه میتوانید با شماره های مندرج در سایت ارشاکو تماس بگیریا یا با شماره های مشاوران آنلاین چت کنید

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس