بهترین جراح بینی ایران لو رفت!


روبروی آینه ایستاده‌اید و به چهره خود نگاه می‌کنید. احساس می‌کنید تنها عضوی که روی زیبایی چهره شما تاثیر منفی گذاشته، بینی است.به همین دلیل تصمیم گرفته‌اید با بهترین جراح بینی ایران لو رفت!...

بهترین جراح بینی ایران لو رفت!

روبروی آینه ایستاده‌اید و به چهره خود نگاه می‌کنید. احساس می‌کنید تنها عضوی که روی زیبایی چهره شما تاثیر منفی گذاشته، بینی است.به همین دلیل تصمیم گرفته‌اید با جراحی بینی، چهره‌ای زیبا و جذاب برای خود رقم بزنید.

البته باید بدانید که برای انجام این کار، انتخاب بهترین جراح بینی برای شما حیاتی است؛ بنابراین با انتخاب نامناسب، به دنبال نوشدارو بعد از مرگ سهراب نباشید!

بهترین جراح بینی ایران لو رفت!

جراحی بینی برای زیبایی چهره

برای داشتن چهره‌ای زیبا آماده باشید!

احتمالا شما هم روزانه سری به شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و …) می‌زنید و عکس‌های سلبریتی‌ها، دوستان و افراد دیگر را نگاه می‌کنید. چه چیزی در ظاهر آنها نظر شما را به خود جلب می‌کند؟

امروزه این عکس‌ها هستند که قبل از ما صحبت می‌کنند! بنابراین داشتن چهره‌ای زیبا و دلنشین، باعث افزایش اعتماد به نفس شما نیز می‌شود.برای جراحی زیبایی بینی ترس و اضطراب دارید؟ شاید تا حدودی این احساسات شما طبیعی باشد.

با این وجود احتمالا نتایج خیره‌کننده این جراحی روی زیبایی چهره، شما را برای انجام آن قانع می‌کند، اما برای داشتن بهترین آمادگی، قبل از عمل نکاتی را باید رعایت کنید.

در زیر با این نکات مهم آشنا می‌شوید:

* جراح بینی ماهر انتخاب کنید.

* تا دو هفته قبل از عمل مصرف داروهای مسکن و انواع دخانیات را قطع کنید.

* حتما 1 یا 2 نفر همراه در کنار خود داشته باشید.

* آزمایشات لازم را انجام داده و قبل از جراحی به پزشک تحویل دهید.

* از نظر روحی خود را برای جراحی آماده کنید.

بهترین جراح بینی ایران لو رفت!

قبل از جراحی بینی باید نکاتی را رعایت کنید

اهمیت انتخاب جراح بینی مناسب؛ کار را به کاردان بسپارید!

قطعا یکی از عواملی که باعث رضایت شما در حین و بعد از عمل می‌شود، انتخاب بهترین جراح است. از آنجایی که این جراحی اورژانسی نیست، احتمالا زمان زیادی را برای پیدا کردن جراح خوب صرف خواهید کرد. به همین دلیل برای انتخاب بهترین گزینه عجله نکنید!

یکی از دلایل مهم دیگر برای انتخاب بهترین جراح بینی، غیرقابل بازگشت بودن این عمل است. به همین دلیل جایی برای آزمون و خطا وجود ندارد! بنابراین جراح شما علاوه‌بر اخلاق کاری مناسب، باید سوابق درخشان تحصیلی و کاری نیز داشته باشد.

یک جراح بینی ماهر باید هنر زیبایی‌شناسی هم داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود با وسواس خاصی تقارن و زیبایی چهره شما را حفظ کند.همچنین با توجه به این نکته که بینی یکی از اصلی‌ترین اعضای صورت است، رعایت فرم طبیعی آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین جراح شما علاوه‌بر رعایت نکات زیبایی، نباید طبیعی بودن چهره شما را بهم بریزد!

بهترین جراح بینی ایران لو رفت!

برای انتخاب بهترین جراح بینی چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

همانطور که اشاره شد با توجه به اهمیت این جراحی، انتخاب جراح ماهر مهم ترین مرحله است. این نکته را هم به یاد داشته باشید که انتخاب نامناسب جراح، ممکن است باعث ایجاد مشکلات تنفسی و بویایی بعد از عمل شود.

به همین دلیل باید ابتدا تمام نکات موردنیاز برای شناخت بهترین جراح را رعایت کنید. در ادامه با نکات مهم این انتخاب آشنا می‌شوید:

* تحقیق از دوستان و آشنایانی که تجربه این جراحی را داشته‌اند، اولین قدم برای شناخت جراح مناسب است.

* پرس‌وجو و تحقیق از افرادی که این عمل را با جراح خاصی انجام داده‌اند.

* حتما با پزشکی که انتخاب می‌کنید حضوری ملاقات داشته باشید.

* نمونه‌های کاری جراحان مختلف را بررسی کنید.

* اهداف و انتظارات خود از نتیجه جراحی را با جراح خود در میان بگذارید.

بهترین جراح بینی ایران لو رفت!

ناگفته‌هایی در مورد ویژگی‌های بهترین جراح بینی ایران که باید بدانید!

تصور کنید با یک انتخاب اشتباه علاوه‌بر زیبایی چهره، سلامتی خود را هم به خطر انداخته‌اید. آیا در این صورت راهی برای بازگشت وجود دارد؟

همانطور که اشاره شد این جراحی غیرقابل بازگشت است؛ بنابراین انتخاب جراح مناسب برای شما از نان شب هم واجب‌تر است! برای این که این امر محقق شود، باید قابلیت‌های زیر را در جراح خود جستجو کنید.

اخلاق‌مداری

قطعا برخورد مناسب و محترمانه یکی از راه‌های ارتباط بهتر شما با جراح است.این موضوع باعث می‌شود به راحتی انتظارات و اهداف خود را از جراحی بینی با او در میان بگذارید؛ بنابراین در انتخاب بهترین جراح حتما اخلاق و برخورد او را در نظر داشته باشید.

تجربه بالا

بدون شک بی‌تجربگی یا کم‌تجربگی پزشک، می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به ظاهر و سلامت شما برساند.به همین دلیل بررسی و تحقیق در مورد سوابق و تعداد جراحی‌های پزشک از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که پزشک باتجربه انتظارات و توقعات شما را از نتیجه جراحی به خوبی درک می‌کند.

دانش تخصصی بالا

داشتن مدرک تخصصی برای انجام بهترین فعالیت در هر زمینه‌ای ضروری است.این موضوع در مورد جراحی بینی به دلیل سروکار داشتن با سلامتی افراد از اهمیت بیشتری هم برخوردار است؛ بنابراین باید بررسی سوابق تحصیلی و تخصصی جراح را در اولویت قرار دهید.

بهترین جراح بینی ایران لو رفت!

6 مزیت مهم جراحی بینی دکتر جواد رحمتی که نمی‌دانید!

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که اساسا انجام این جراحی توسط دکتر جواد رحمتی چه مزایایی به همراه دارد؟ برای پاسخ به این سوال 6 مزیت مهم این جراحی را در ادامه بیان می‌کنیم:

* کیفیت خواب شما بهتر می‌شود.

* باعث افزایش اعتمادبنفس می‌شود.

* کیفیت زندگی روزمره شما را بهبود می‌بخشد.

* شکل ظاهری شما را متقارن و طبیعی می‌کند.

* تنفس شما را راحت‌تر می‌کند.

* باعث زیبایی و جذابیت چهره شما می‌شود.

جمع‌بندی

با رعایت نکاتی که در این مطلب بیان شد، می‌توانید با خیال راحت بهترین جراح بینی را انتخاب کنید.با سپردن این کار به جراح مناسب، بعد از جراحی با اعتمادبنفس بیشتری وارد جامعه ‌شوید؛ بنابراین با سپردن کار به کاردان، ظاهر زیبا و جذاب خود را بعد از عمل تضمین کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها