سرپرست فرمانداری: توسعه همه جانبه اردکان در دستور کار است


سرپرست فرمانداری: توسعه همه جانبه اردکان در دستور کار است

یزد - ایرنا - سرپرست فرمانداری اردکان گفت: توسعه همه جانبه شهرستان مورد توجه جدی و از برنامه‌های مهم و در دستور کار این فرمانداری است.

به گزارش ایرنا حسین سبزواری روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان افزود: نگاه جدید این فرمانداری به تمامی‌ مسوولان و نیز اقشار مختلف نگاه تعاملی و عدالت محور است و عدالت مورد اشاره عدالتی است که از خود ما شروع و توأم با فساد ستیزی باشد.

وی اضافه کرد :جریان حاکمیت و مردم در تعامل با هم و نه در تقابل با یکدیگر خواهند بود و بیان مشکلات موجود باید به صورت صادقانه و واقعی باشد که در این صورت حقوق مردم در همه زمینه‌ها حفظ و توسعه و رشد جوامع انسانی محقق خواهد شد.

سرپرست فرمانداری اردکان در ادامه به توجه جدی در زمینه پیشرفت و توسعه همه‌ مناطق شهرستان اشاره و تصریح کرد: توسعه همه جانبه شهرستان مورد توجه جدی و از برنامه‌های این فرمانداری است و بدون شک فرهنگ و پیشرفت جوامع در گرو آموزش درست محقق می شود و اگر آموزش در مسیر مطالبات درست و به جا قرار گیرد پیامد آن تکریم و حفظ ارزش انسانی در جوامع بشری خواهد بود.

سبزواری با اشاره به جایگاه اعضای شوراهای اسلامی گفت: اعضای شوراهای اسلامی عصاره منتخب مردم هستند و این مقبولیت به دست آمده باید در جهت آموزش مردم مورد استفاده قرار گرفته و در نهایت به ارتقاء خواسته‌های مردم منتهی گردد.

پرداختن به مسائل کلان شهر و شهرستان، دوری از ورود به مسائل حاشیه‌ای، برنامه‌ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح منطقه، پیگیری اجرای عدالت از سوی صنایع در مناطق مختلف شهرستان و تأکید خاص بر تعامل مؤثر و سازنده بین اعضای شورا و فرماندار جدید شهرستان از دیگر نکات و موضوعاتی بود که از سوی اعضای شورای‌ شهرستان اردکان مطرح شد.

مرکز شهرستان ۱۳۵ هزار نفری اردکان که در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما