رقابت حرفه ای شطرنج بازان ملایر در جام رمضان


رقابت حرفه ای شطرنج بازان ملایر در جام رمضان

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: یک دوره مسابقات شطرنج با نام جام رمضان به همت هیات شطرنج و همکاری اداره ورزش و جوانان در راستای توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی، قهرمان پروری و انتخاب استعدادهای برتر به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن شطرنج استادیوم تختی برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا افزود: بیش از ۵۰ نفر از ورزشکاران و علاقمندان این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان، در این دوره از مسابقات شرکت کردند و به مدت سه روز در ۹ دور به روش سوئیسی با فرمت زمانی ۳+۱۲ برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در نهایت مصطفی احمدی تاری، رضا ایزد مهر و عباس زهره‌وند به ترتیب عناوین اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند، اظهارکرد: از سوی داوران و ناظران این مسابقات نفر برتر زیر ۱۶ سال سبحان رنجبر، نفر برتر زیر ۱۴ سال طاها آزادی، نفر برتر زیر ۱۲ سال محمد صدرا شجاعی نژاد، نفر برتر زیر ۱۰ سال آریا حسینی، حدیث نوری نفر برتر در بخش بانوان و ایرج نوروزی به عنوان نفر برتر پیشکسوتان در هر رده سنی انتخاب و معرفی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال جام دوستی شهرستان با قهرمانی تیم مقاومت در سالن ولیعصر(عج) ملایر به پایان رسید، افزود: در راستای توسعه ورزش فوتسال و جذب جوانان به ورزش و انتخاب مستعدین این رشته ورزشی یک دوره مسابقات فوتسال با نام جام دوستی ها به همت هیئت فوتبال برگزار شد.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: ۱۲ تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند و به مدت هشت ماه با برگزاری ۱۳۲ بازی دوستانه و جذاب زیر نظر داوران و کارشناسان و کمیته برگزاری مسابقات این هیات برای کسب مقام و رتبه برتر این مسابقات به مصاف هم رفتند.

وی ادامه داد: در نهایت تیم مقاومت با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی آن دست پیدا کرد و تیم های یونا و بهروش به ترتیب به مقام های نایب قهرمانی و سومی این مسابقات رسیدند.

این مقام مسئول یادآورشد: از سوی داوران و ناظران این مسابقات تیم " شهید حججی" به عنوان تیم اخلاق، روح الله لطفی به عنوان بهترین بازیکن، هومن عسگری به عنوان بازیکن اخلاق، فرشاد لطفی به عنوان بهترین دفاع، حسین زنگنه بهترین گلر، ماهان سلیمانی زننده بهترین گل، روح الله لطفی، یدالله چهاردولی بهترین سرپرست این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟