تحقق شعار سال، سرلوحه برنامه‌های ستاد تسهیل قزوین است


تحقق شعار سال، سرلوحه برنامه‌های ستاد تسهیل قزوین است

قزوین -ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین سرلوحه امور و برنامه‌های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

به گزارش ایرنا، عزیزالله افضلی روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: باید در سال ۱۴۰۱ مباحث مربوط به توسعه صنعت استان را با تمرکز بر شعار سال شناسایی کنیم و مشکلات و موانع پیش روی تولید را کاهش بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به درخواست شرکت ویتانا در شهرک صنعتی کاسپین برای تمدید مهلت زمانی استفاده از زمین جهت اجرای طرح توسعه خود،اظهار داشت: محدودیت های قانونی در این زمینه وجود دارد و دستگاه های نظارتی موضوع را پیگیری می کنند و باید سرمایه گذار این طرح، تقویم اجرایی برای طرح توسعه داشته باشد.

این مسوول همچنین گفت: پیش از این، زمان مناسب به این سرمایه گذار داده شده ولی گروه صنعتی یاد شده عملکرد مناسبی در این زمینه نداشته است.

افضلی افزود: با توجه به اینکه این شرکت، یک برند شناخته شده است و اهلیت لازم را دارد یک فرصت دیگر با زمان بندی و نظارت سخت تر برای تکمیل طرح توسعه به آنها داده می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه حمایت های استان از واحدهای تولیدی باید دوطرفه باشد از واحدهایی حمایت صورت می گیرد که منابع مالی آنها در استان ذخیره و پس انداز می شود و برای اشتغالزایی و حل مشکلات استان کمک می کنند بنابراین باید این گروه صنعتی نیز حساب های بانکی و کارت بازرگانی خود را به استان منتقل کند.

در ادامه این نشست، مشکلات چند واحد تولیدی استان با حضور مدیران شرکت ها درخصوص تعیین تکلیف واگذاری اراضی در شهرک صنعتی و افزایش ظرفیت بهره برداری تولید مورد بررسی قرار گرفت.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو