اعتراف عجیب معروف‌ ترین مدل جهان


اعتراف عجیب معروف‌ ترین مدل جهان

کیم کارداشیان معروف ترین مدل جهان اعتراف جالبی در مورد انتخاب نوع پوشش داشت!

دلگرم به نقل از ایندپندنت: کیم کارداشیان، ستاره آمریکایی دنیای سرگرمی، می‌گوید که تا وقتی خوب به‌ نظر برسد، «برایش مهم نیست لباسش راحت نباشد».

اعتراف عجیب معروف‌ ترین مدل جهان

با توجه به سابقه طولانی او در پوشیدن لباس‌های عجیب‌وغریب از لباس‌های خیلی باز گرفته تا آن‌هایی که به‌ شدت حرکات بدن را محدود می‌کنند، حالا جای تعجب ندارد که بدانیم کیم کارداشیان برای داشتن ظاهر متفاوت و به‌روز، هر کاری لازم باشد، می‌کند.

ستاره ۴۱ ساله مجموعه تلوزیونی «پا به‌ پای کارداشیان‌ها»، روز چهارشنبه با حضور در برنامه الن دی‌جنرس و پوشیدن لباس لاتکس مشکی بدون آستین و پشت‌باز به همراه کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی، ادعا کرد برای گذراندن یک شب فوق‌العاده «به‌ معنای واقعی کلمه» هرچیزی می‌پوشد: «اصلا برایم مهم نیست لباس راحتی نباشد. مهم نیست خیلی بلند باشد؛ اگر لازم باشد لباسی بپوشم که نتوانم دستشویی بروم و مجبور باشم پوشک بپوشم، برایم مهم نیست و این‌ کار را می‌کنم.»

کیم کارداشیان، بازیگر، مدل و شخصیت سرشناس دنیای کسب‌وکار که اولین‌بار به‌ عنوان دستیار پاریس هیلتون شناخته شد، اعتراف کرد که برای شرکت در آزمون وکالت کالیفرنیا و روز مبادا واقعا تعدادی پوشک بزرگسالان خریده است: «مطمئن نبودم روند آزمون چگونه است. فکر کرده بودم مجبورم برای هشت ساعت یک جا بشینم.» آزمون وکالت کارداشیان به‌ دلیل همه‌گیری کرونا به‌ صورت اینترنتی برگزار شد و یکی از قوانین سفت‌وسخت آن ترک نکردن صندلی به هر دلیل بود. البته او بعد از سه بار رد شدن در این آزمون، در نهایت در چهارمین و آخرین امتحان، قبول شد.

اعتراف عجیب معروف‌ ترین مدل جهان

ز جمله لباس‌های عجیب و افراطی که کیم پوشیده است، می‌توان به لباس یکدست و سرتاپا مشکی او در مراسم مت‌گالا ۲۰۲۱ اشاره کرد که دنباله‌ای بلند داشت که از دو طرف روی زمین کشیده می‌شد و صورتش را هم با ماسکی پوشانده بود.

یکی دیگر از این لباس‌های ناراحت، پیراهن قهوه‌ای یکسره و بسیار تنگی بود که در مراسم مت‌گالا ۲۰۱۹ پوشید. لباسی که تمام شب مانع نشستن او شد: «هرگز در زندگی‌ام چنین دردی حس نکرده بودم.» از این مجموعه می‌توان به پیراهن پشت‌باز بالنسیگای آبی‌رنگی که در مراسم ونیتی‌فیر اسکار ۲۰۲۲ پوشید، هم اشاره کرد.

کیم کارداشیان که از آخرین همسرش، کانیه وست، رپر آمریکایی، چهار فرزند دارد، در مصاحبه با الن، درباره عکسی که برای مجله ووگ انداخته بود، گفت که طراح این سبک پوشش نورت، دختر هشت‌ساله‌اش، است: «نورت دور خودش می‌چرخید و می‌گفت: باورم نمی‌شود می‌خواهیم این لباس‌ها را بپوشیم. خیلی خسته‌ کننده‌اند. خودم برای همه لباس انتخاب می‌کنم.»

این مدل ثروتمند که مجله تایم در سال ۲۰۱۵ او را یکی از ۱۰۰ چهره تاثیرگذار جهان معرفی کرد، بارها به‌ دلیل سبک پوشش و رفتارش هدف انتقادهای شدید افراد مختلف قرار گرفته است، اما همچنان به انتخاب‌های جسورانه خود در دنیای مد ادامه می‌دهد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022