ایلان ماسک برای جنگ با هیئت مدیره توییتر از پلن B استفاده می‌کند!


ایلان ماسک برای جنگ با هیئت مدیره توییتر از پلن B استفاده می‌کند!

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) ایلان ماسک در صورت مخالفت هیئت مدیره توییتر با پیشنهاد خرید کل توییتر توسط او، برای جنگ با مدیران این پلتفرم آمریکایی از پلن B استفاده خواهد کرد. ایلان ماسک برای نبرد با هیئت مدیره توییتر پلن B دارد و این یعنی قصد او برای تصاحب توییتر بسیار جدی است. ماسک که معمولا از این... نوشته ایلان ماسک برای جنگ با هیئت...

ایلان ماسک در صورت مخالفت هیئت مدیره توییتر با پیشنهاد خرید کل توییتر توسط او، برای جنگ با مدیران این پلتفرم آمریکایی از پلن B استفاده خواهد کرد.

ایلان ماسک برای نبرد با هیئت مدیره توییتر پلن B دارد و این یعنی قصد او برای تصاحب توییتر بسیار جدی است. ماسک که معمولا از این شبکه اجتماعی برای نشر افکار و ایده‌های خود استفاده می‌کرد، چندی پیش رسما 9.2 درصد از سهام توییتر را خرید تا ضمن بدل شدن به بزرگترین سهامدار توییتر، حتی بحث بر سر عضویت او در هیئت مدیره مطرح شود.

اما گویا ماسک به خوبی متوجه شده که برای ایجاد تحولات جدی و استفاده از پتانسیل این شبکه اجتماعی محبوب به تنهایی موفق‌تر عمل خواهد کرد.

ایلان ماسک: اگر با پیشنهاد خرید توییتر مخالفت شود،‌ نقشه دیگری دارم

ایلان ماسک برای جنگ با هیئت مدیره توییتر از پلن B استفاده می‌کند!ایلان ماسک برای جنگ با هیئت مدیره توییتر از پلن B استفاده می‌کند!

بر همین اساس ماسک بدون پذیرش پیشنهاد عضویت در هیئت مدیره، پیشنهاد خرید کامل توییتر با مبلغ 43 میلیارد دلار به صورت نقد را مطرح کرد.

اینکه واکنش سهامداران و کارکنان توییتر به پیشنهاد ماسک چیست مشخص نشده اما پاراگ آگراوال مدیرعامل توییتر برای بررسی پیشنهاد ماسک جلسه‌ای را با کارکنان توییتر ترتیب داد.

او اخیرا گفته که هنوز تصمیمی در مورد پیشنهاد ماسک اتخاذ نشده، اما تمرکز اصلی در تصمیم‌گیری بر منافع سهامداران توییتر است.

ایلان ماسک هم در صفحه توییتری خود به موضوع واکنش نشان داده و گفته که احتمالا هیات مدیره با برای اتخاذ تصمیم نهایی رای‌گیری می‌کند.

به نظر بعید است که پیشنهاد ماسک توسط مدیران ارشد توییتر تایید شود و در این مرحله، واکنش او ممکن است به ضرر سهامداران تمام شود ولی به هر حال این سهامداران هستند که باید تصمیم بگیرند چه چیزی به نفع آن‌هاست و چه چیزی نه.

ثروتمندترین فرد جهان با در نظر گرفتن این شرایط اعلام کرد که در صورت شکست طرح خرید کامل توییتر، یک پلن B دارد اما توضیحاتی درباره این نقشه نداد.

اگر رئیس تسلا و اسپیس ایکس واقعا توییتر را بخرد احتمالا این پلتفرم تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. ماسک در کنفرانس TED توضیح داد که چرا می‌خواهد توییتر را بخرد و قصد دارد چه تغییراتی در آن اعمال کند:

این بسیار مهم است که مردم تصوری از واقعیت داشته باشند و بتوانند آزادانه و در چارچوب قانون به اظهار نظر بپردازند.

درباره تغییرات احتمالی، ماسک به ضرورت اوپن سورس بودن الگوریتم‌های توییتر و به حداقل رساندن دخالت مدیریت در محتوای توییتر اشاره کرده و گفته:

هر نوع دخالتی در توییت‌های افراد باید به صورت آشکارا انجام شود تا همه ببینند این اقدام در حال انجام است و هیچ دستکاری در پشت صحنه چه از طریق الگوریتم‌ها و چه به صورت دستی در کار نیست. کد پشت الگوریتم‌ها هم باید در GitHub در دسترس باشد تا مردم بتوانند آن‌ها را بررسی کنند.

منبع :gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!