آمادگی توسعه کشت گیاهان دارویی در گنبدکاووس/ حمایت از دانشگاه مذاهب اسلامی وظیفه همه است


آمادگی توسعه کشت گیاهان دارویی در گنبدکاووس/ حمایت از دانشگاه مذاهب اسلامی وظیفه همه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به آمادگی این شهرستان برای توسعه همکاری با جهاددانشگاهی، گفت: آماده ایم کشت گیاهان دارویی را در گنبدکاووس با همکاری این نهاد انقلابی توسعه دهیم.

مهدی دهرویه در گفت و گو با ایسنا در حاشیه مراسم توزیع 313 بسته معیشتی میان نیازمندان که توسط دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس و جهاددانشگاهی استان گلستان صورت گرفت با اشاره به اینکه انتخاب سالروز میلاد امام حسن (ع) برای این کار یک اقدام هوشمندانه است، اظهار کرد: صحنه های جذاب و دیدنی وحدت و همدلی شیعه و سنی در این برنامه ها بیش از گذشته می تواند در تعمیق وحدت و همدلی اثربخش باشد.

وی با بیان اینکه همکاری بین دو نهاد و مجموعه انقلابی همچون جهاددانشگاهی و دانشگاه مذاهب اسلامی می تواند ثمرات بسیار خوبی در شهرستان گنبدکاووس داشته باشد، افزود: این مدل همکاری می تواند به عنوان یک الگو برای سایر نهادها و مجموعه ها نیز باشد که در کنار رسالت های اداری خود در مسیر رسالت های اجتماعی و نوعدوستی نیز گام بردارند.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی شمال کشور در شهرستان گنبدکاووس مستقر شده است، گفت: همه مسئولان و مدیران استانی و به ویژه مدیران شرق استان گلستان باید تلاش کنند تا برای رشد و توسعه این دانشگاه گامهای موثری برداشته شود.

دهرویه با ابراز تاسف از عدم حمایت همه جانبه از دانشگاه مذاهب اسلامی در سالهای گذشته، تاکید کرد: این دانشگاه می تواند محور دیپلماسی وحدت در منطقه بوده و خدمات بسیار شایسته فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی برای کشور و توسعه منطقه داشته باشد.

وی با تقدیر از اقدامات شایسته جهاددانشگاهی در سطح استان گلستان و گنبدکاووس، اضافه کرد: ما آماده ایم همکاری های خود را با جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی افزایش دهیم و از این نهاد انقلابی حمایت کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه در سال دانش بنیان باید همکاری خود با جهاددانشگاهی در این عرصه را پررنگ تر کنیم، گفت: با توجه به اقدامات دانش بنیان جهاددانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی ما نیز حاضریم در گنبدکاووس ضمن توسعه کشت گیاهان دارویی در فرآیند استحصال، عصاره گیری و تولید اسانس و نهایتا تولید دارو کمک و حمایت جدی کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج