فرماندار جوانرود: زمینه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در این شهرستان فراهم شود


فرماندار جوانرود: زمینه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در این شهرستان فراهم شود

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با تاکید بر فعالیت شرکت های دانش بنیان در این شهرستان، گفت: ضروری است امسال دستگاه ها و ادارات با ارائه برنامه ای مدون در حوزه فعالیتی خود، در ایجاد اشتغال و شناسایی افراد نخبه و حمایت از شرکت های دانش بنیان سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «رستگاریوسفی» عصر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری جوانرود با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین" افزود: این نام نباید فقط در سربرگ‌ها و بنرهای خیابانی خلاصه شود بلکه باید با کار عملیاتی و میدانی برای تحقق این شعار و ایجاد تولید و اشتغال پایدار تلاش کرد.

وی اظهار داشت: با گسترش فعالیت های دانش بنیان ایده های نوین به کمک حوزه های مختلف خواهد آمد و تولید علم در مسیر اشتغالزایی و تولید ثروت قرا خواهد گرفت و دراین راستا باید از ظرفیت دانشگاهها در سطح شهرستان استفاه کنیم.

فرماندار جوانرود به تحقق اشتغال در سال گذشته در شهرستان جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت: تعهد اشتغال سال گذشته شهرستان جوانرود ۱۲۶ درصد تحقق داشته است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماری جوانرود نیز به تسهیلات بخش مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: ۹۶ طرح اشتغالزا با اعتبار سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۹۱ نفر به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شده است.

«شریف صوفی» افزود: از این میزان اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب ۸۹ طرح به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون