افزایش 10 هزار نفری ظرفیت حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی


افزایش 10 هزار نفری ظرفیت حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از افزایش 10 هزار نفری ظرفیت حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی برای مسابقه این تیم مقابل مس کرمان با پیگیری‌های استاندار خبر داد.

به گزارش ایرنا، روح‌الله سلگی شامگاه یکشنبه در استوری صفحه اینستاگرام خود از پیگیری استاندار مازندران برای افزایش ظرفیت مجاز حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی برای مسابقه مرحله نیمه‌نهایی و صدور مجوز اضافه شدن ۱۰ هزار هوادار دیگر خبر داد.

وی در این پیام اینستاگرامی نوشت: طی تماس استاندار مازندران با استاندار تهران، علاوه بر ۳۰ هزار بلیت فعلی، مجوز ۱۰ هزار بلیت دیگر برای تماشاگران نساجی در نیمه‌نهایی جام حذفی صادر شد. استاندار مازندران در کمک به نساجی سنگ تمام گذاشت.

افزایش 10 هزار نفری ظرفیت حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی

پیش از این سازمان لیگ مجوز حضور ۳۰ هزار هوادار را در ورزشگاه آزادی برای مسابقه نساجی مازندران و مس کرمان صادر کرده بود که با توجه به استقبال زیاد هواداران و به فروش رفتن عمده بلیت‌ها، استاندار مازندران رایزنی‌های لازم را برای افزایش تعداد هواداران انجام داد.

استاندار مازندران طی هفته‌های اخیر با تشکیل کارگروه ویژه اتمام پروژه ورزشگاه وطنی، طبق دستور رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به رفع مشکل ورزشگاه خانگی نساجی داشت. سید محمود حسینی‌پور در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی نساجی مقابل استقلال نیز به ورزشگاه آزادی رفت و مهمان ویژه این مسابقه بود.

هواداران نساجی از سراسر مازندران و حتی استان‌های همسایه در سه ساعت نخست بلیت‌فروشی بیش از ۱۵ هزار بلیت را خریداری کردند. به همین دلیل پیش‌بینی شد که ظرفیت ۳۰ هزار نفری پاسخگوی تقاضای هواداران نساجی نباشد.

باشگاه نساجی با هدف حمایت از حضور هواداران بلیت این مسابقه را با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند. همچنین طی چند روز اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای در شهرهای مختلف مازندران اعم از تامین اتوبوس اعزام هواداران به ورزشگاه آزادی، تهیه غذای گرم برای افطار روزه‌داران و مرخصی به کارکنان برخی نهادها از جمله شهرداری قائمشهر انجام شد.

عرضه بلیت بازی نساجی مازندران و مس کرمان نیز از ظهر روز یکشنبه در سامانه فروش الکترونیکی بلیت مسابقات فوتبال کشور آغاز شد و هوادارانی که دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

برای ورود به صفحه فروش بلیت نساجی روی عکس زیر کلیک کنید:

افزایش 10 هزار نفری ظرفیت حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی

با توجه به این افزایش ظرفیت، در بازی روز سه‌شنبه برای نخستین بار پس از شیوع کرونا مجوز حضور ۴۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی صادر شده است.

نساجی مازندران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان می‌رود.
دلیل میزبانی نساجی از مس در ورزشگاه آزادی، نبود ورزشگاه مناسب و باکیفیت در مازندران و در حال بازسازی بودن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک