کمپدلی در جام باشگاه‌های آسیا مشاور فنی باریج اسانس می‌شود


کمپدلی در جام باشگاه‌های آسیا مشاور فنی باریج اسانس می‌شود

تهران- ایرنا- نایب رییس زنان فدراسیون والیبال از حضور و همراهی الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی در کنار تیم باریج اسانس کاشان به عنوان مشاور فنی در جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

به گزارش ایرنا، فریبا محمدیان در گفت و گویی رادویی اظهار داشت: برای نخستین بار والیبال دختران در جام کورناکیا ایتالیا در دو رده نوجوانان و جوانان به عنوان یک رویداد تدارکاتی حضور دارند. این جام به اسم وردکاپ است اما باشگاه‌های مهمی از انگلیس، آلمان و مجارستان در این جام شرکت می‌کنند.

وی افزود: این دیدارها تدارکاتی است. آنچه که در این اردو مهم است، رسیدن سرمربیان به ترکیب اصلی تیم جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است.

نایب رییس زنان فدراسیون والیبال اضافه کرد: مسابقات قهرمانی آسیا برای نوجوانان در خرداد ماه و جوانان در تیر ماه برگزار می‌شود. امیدواریم که با حضور تیم‌های خوبی که در این جام شرکت می‌کنند، مهارت فردی و تیمی بازیکنان تقویت شود.

وی عنوان کرد: این دیدارهای تدارکاتی از امسال جزو اهداف کلان و در تقویم سالانه فدراسیون ثبت شده است. خواهان آن هستیم که پس از بازگشت تیم، اردوهای بعدی آنان تشکیل شده و به قهرمانی آسیا اعزام شوند.

محمدیان درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال زنان گفت: از امروز اردوی تیم ملی والیبال زنان شروع شد. اما برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، به درخواست باشگاه باریج اسانس دو اردوی مشترک با اعضای تیم ملی برگزار می کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین با هماهنگی باشگاه باریج اسانس، الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی هم به عنوان مشاور فنی در جام باشگاه‌ها این تیم را همراهی می‌کند. از طرف دیگر هم الساندرا کمپدلی می‌تواند عملکرد ملی‌پوشان باشگاه باریج اسانس را از نزدیک مشاهده کرده و با بررسی اجمالی به ترکیب اصلی خود جهت حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برسد.

نایب رییس زنان فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: حریفان و برنامه تیم باریج اسانس کاشان مشخص است و تیم‌های قدرتمند آسیا در این مسابقات حضور دارند. امیدواریم شاهد بهترین بازی این تیم در آسیا باشیم. کسب مقام هم دور از انتظار نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا