باقری: تعامل دولت‌های منطقه با صهیونیست‌ها، پناه‌بردن به لانه گرگ است


معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت:تعامل برخی دولت‌های منطقه با رژیم صهیونیستی مانند پناه بردن به لانه مخوف گرگ برای رهایی از باران رحمت بهاری است.

باقری: تعامل دولت‌های منطقه با صهیونیست‌ها، پناه‌بردن به لانه گرگ است

به گزارش راهبرد معاصر علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان امروز (یکشنبه) ۲۸ فروردین ماه در آستانه روز ارتش، در جمع فرماندهان و مسؤولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه سیاست خارجی و سیاست دفاعی هم‌افزا و مکمل یکدیگرند، تصریح کرد: ترفند دشمن در ایجاد شکاف بین سیاست خارجی و سیاست دفاعی را با مقاومت برگرفته از درایت و هوشمندی رهبری ناکام گذاشتیم.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به این که مقاومت صرفاً یک سازوکار دفاعی در برابر تهاجم متجاوزان به تمامیت ارضی کشورها و نقض استقلال آنها نیست، اظهار داشت: نظم برآمده از گفتمان مقاومت، ثبات‌ساز، امنیت‌آفرین، پایدار، فراگیر و پویا است و امنیت پایدار منطقه‌ای در گرو نفی صریح، شفاف و بی قید و شرط تجاوز و اشغالگری است.

باقری در ادامه افزود: اگر قدرت‌های غربی‌ تروریست‌های خونخوار را با «منطق سلاح» به جنگ فرهنگ و تمدن بشری گسیل کردند و القاعده و داعش را به جان ملت‌های منطقه انداختند، اما مقاومت با «سلاح منطق» و گام برداشتن در مسیر هویت‌یابی انسان‌ها و تمدن‌سازی ملت‌ها، برتری خود را برای تحقق «پیشرفت در سایه امنیت» در عمل به اثبات رساند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش برخی برای معرفی مقاومت به عنوان یک جریان ضدنظم و یا مروج بی‌نظمی گفت: در عمل ثابت شده که مقاومت یک دکترین جامع برای «اداره کارآمد جامعه» و «تعالی انسان آزاد» و «هویت بخشی به ملت‌های مستقل» است.

معاون وزیر امور خارجه در ادامه افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز برخی قدرت‌ها تلاش داشتند تا ایران را عامل تنش و بی‌نظمی معرفی کرده و صدام را محور ثبات و آرامش جا بزنند، اما تاریخ ثابت کرد که تجاوز و اشغالگری، نظم و ثبات و آرامش به‌ ارمغان نخواهد آورد، لذا امروز هم ما بر این باوریم که سرشت تجاوزگری و اشغال‌گری صهیونیست‌ها، نه ‌تنها ثبات‌زدا و تنش‌آفرین است، بلکه تنش‌زایی و بی‌نظمی از ارکان طبیعت و ماهیت صهیونیست‌ها است.

باقری با تاکید بر این که تعامل برخی دولت‌های منطقه با رژیم صهیونیستی مانند پناه بردن به لانه مخوف گرگ برای رهایی از باران رحمت بهاری است، تصریح کرد: هیچگاه نصیحت حضرت امام خمینی (ره) به سران برخی دولت‌های منطقه در جریان جنگ تحمیلی را از یاد نمی‌بریم که آنها را از حمایت از صدام برحذر داشتند و فرمودند اگر صدام فرصت پیدا کند به سراغ شما هم خواهد آمد و دیدیم که صدام پس از ناکامی از تقابل با ایران، با آن‌ها چه کرد. به همین جهت دوستی با صهیونیست‌ها نیز دقیقاً همین سرنوشت را به دنبال خواهد داشت./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی