ادعای عجیب قاتل عاشق پیشه / من دو قطبی هستم!


ادعای عجیب قاتل عاشق پیشه / من دو قطبی هستم!

حوادث رکنا : مرد جوان بعد از به قتل رساندن زن مورد علاقه خود در درکه تهران ادعا کرد که بیمار دو قطبی است و تحت تاثیر بیماری خود دست به قتل زده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، «من مبتلا به بیماری دو قطبی هستم.»

توجیه عجیب متهم برای جنایت همین یک جمله بود.متهم جوان بعد از اعتراف به قتل در درکه با ادعای ابتلا به بیماری،علت این جنایت را بیماری دو قطبی خود عنوان کرد.

رسیدگی به این پرونده خرداد ماه سال 1400 بعد از تماس دوست شیوا با پلیس آغاز شد.دوست شیوا در برخورد اولیه با ماموران پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل اظهار داشت: «شیوا مهمان خانه من بود. ناگهان پیامکی در گوشی خود دید و گفت با مردی به نام حامد در مرحله آشنایی بودیم و او قصد ازدواج داشت اما بعد از مدتی که از آشنایی گذشت من به این نتیجه رسیدم که به درد همدیگر نمی خوریم و ارتباط را تمام کردم.حالا او دست بردار نیست و الان هم پیامک زده و می گوید من را تعقیب کرده است.»

دوست شیوا در ادامه گفت:«شیوا در حال تعریف کردن همین ماجرا بود که حامد زنگ در خانه من واقع در درکه تهران را زد.من جلوی در رفتم تا از حامد بخواهم از مقابل خانه من برود.به محض اینکه در را باز کردم حامد من را هل داد و وارد خانه شد. بعد وارد آپارتمان شد و شروع کرد به داد و بیداد و به شیوا می گفت چرا جواب تلفن های او را نمی دهد. من او را به آرامش دعوت کردم و از او خواستم چند دقیقه بنشیند تا منطقی صحبت کنیم.او هم قبول کرد و نشست اما شیوا خیلی عصبانی شده بود.به او گفت تو چه حقی داری که من را تعقیب کردی؟ چرا مزاحم من می شوی؟ من قبلا به تو گفته ام که درخواست ازدواج را قبول نمی کنم. شیوا در حال گفتن این جملات بود که ناگهان حامد به سمت او حمله کرد و با هم گلاویز شدند.من نمی توانستم آنها را جدا کنم.حامد به سمت آشپزخانه رفت و چاقویی برداشت و 2 ضربه به شکم شیوا زد و فرار کرد.»

قتل زن جوان در درکه به دست عاشق دو قطبی

با اطلاعاتی که شیوا در اختیار پلیس و بازپرس جنایی قرار داد، متهم ردیابی و دستگیر شد و در اعتراف به قتل زن جوان گفت:«مدتی قبل با شیوا آشنا شدم.او چند سال قبل متارکه کرده بود و من هم به تازگی همسرم را طلاق داده بودم.دو پسر 15 و 17 ساله دارم که با مادرشان زندگی می کنند و سراغی از من نمی گیرند.همین باعث شده بود احساس تنهایی داشته باشم و وقتی با شیوا آشنا شدم خیلی به او وابسته شدم.اما مدتی که از آشنایی ما گذشت شیوا گفت ما برای ازدواج، مناسب همدیگر نیستیم و ارتباطش را با من قطع کرد.اما من نمی توانستم از فکر او بیرون بیایم.برای همین به ماشینش جی پی اس وصل کردم تا هر جایی که تردد داشت مطلع شوم.آن روز متوجه شدم که راهی شمال شهر شده است و او را دنبال کردم.وقتی وارد منزل دوستش شدم، حرف هایی به من زد که مطمئن شدم دیگر قصد برقراری ارتباط با من را ندارد و نمی دانم چرا یکدفعه با چاقو به او حمله کردم.من از سال ها قبل مبتلا به بیماری دو قطبی بودم و روز حادثه هم به دلیل همین بیماری اختیار تصمیم خود را از دست دادم و به شیوا حمله کردم.»

بعد از تکمیل روند تحقیقات در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران توسط بازپرس وهابی، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و متهم به زودی برای رسیدگی پای میز محاکمه می رود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس