معابر تردد در سرعین برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود


معابر تردد در سرعین برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود

اردبیل - ایرنا - مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رئیس کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی استان اردبیل از تخصیص هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای مناسب‌سازی محیط و معابر عمومی برای معلولان در سرعین خبرداد.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل ، عظیم قهرمانی روز دوشنبه در جلسه کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی معبر سرعین اظهار کرد: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این اعتبار از محل اعتبارات کشوری و پنج میلیارد ریال دیگر هم از محل اعتبارات شهرداری سرعین تامین خواهد شد.

او با بیان اینکه مناسب‌سازی مبلمان شهرهای استان باید جدی گرفته شود، افزود: در احداث پاساژها و ساختمان پزشکان رفع موانع برای تردد جانبازان و معلولان و افراد سالمند بطور خاص مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان ادامه داد: شهرداری‌های استان در ارتباط با مناسب‌سازی مبلمان شهری مسئولیتی ویژه‌ای به عهده دارند و در این خصوص گزارش مستمر از شهرداری‌ها اخذ می‌شود.

وی گفت: طرح موضوع پایلوت مناسب‌سازی در شورای اداری و نماز جمعه و ورود بهزیستی در تایید صورت وضعیت شهرداری سرعین مرتبط با موضوع پایلوت شهر بدون مانع ، طبق نظر فرماندار و هزینه‌کرد اعتبارات مناسب‌سازی پایلوت شهر بدون مانع در محل خود ضرورت دارد.

وی خواستار تفکیک هزینه‌کرد اعتبار شهر بدون مانع از اقدمات و پروژه‌های عمومی شهرداری طبق نظر فرماندار سرعین و اطلاع‌رسانی لازم در این شهر درباره موضوع مناسب‌سازی و پایلوت شهر بدون مانع تاکید کرد.

شهر توریستی سرعین در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

۳۸ هزار معلول در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط