2 هزار واحد مسکونی در خلخال احداث می‌شود


2 هزار واحد مسکونی در خلخال احداث می‌شود

اردبیل-ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت:2 هزار واحد مسکونی در قالب 6 هزار متر مربع زمین در این شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش ایرنا فردین مولایی از ثبت نام بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خلخال خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۴۰ واحد مسکونی در ۲ فاز در این شهر در حال اجرا است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال یک هزار واحد مسکن در این شهرستان ساخته شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال با بیان اینکه ملاک بهره‌مندی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پرداخت به موقع آورده و سهم متقاضی است، گفت: از آغاز ثبت نام در این طرح تاکنون تعداد بسیار معدودی از متقاضیان اقدام به پرداخت آورده خود به شماره حساب‌های اعلام شده کرده اند.

وی ادامه داد: متقاضیان این واحدها در صورت پرداخت سهم آورده خود که در مقاطع زمانی مختلف از آنها اخذ خواهد شد به عنوان متقاضی اصلی و واقعی شناخته می‌شوند.

به گزارش ایرنا در قالب طرح نهضت ملی مسکن، قرار است در استان اردبیل ۸۰ هزار واحد مسکونی احداث شود. بر این اساس در بازه زمانی چهار ساله هر سال ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل احداث خواهد شد.

در جریان سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان اردبیل ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن کلنگ زنی شد که ۲ هزار و ۸۰۰ واحد آن مربوط به شهرستان اردبیل در شهرک‌های اندیشه، نیایش و الهیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا