نحوه گرفتن جم فری فایر با برنامه بویاه (BOOYAH)


نحوه گرفتن جم فری فایر با برنامه بویاه (BOOYAH)

در این مطلب قصد داریم مرحله به مرحله، چگونگی گرفتن جم فری فایر با برنامه بویاه را آموزش دهیم که به ترتیب زیر است: 1) سازنده برنامه معتبر بویا،...

1) سازنده برنامه معتبر بویا، شرکت گارنا فری فایر است. در اولین قدم برای دریافت جم در بازی فری فایر از طریق این برنامه باید وارد حساب خود که در این بازی ساخته اید، بشوید. برای این کار باید در حساب فیسبوک یا گوگل خود که وابسته به این بازی است، لاگین کنید. البته دقت داشته باشید که قبل از ورود به برنامه BOOYAH، حتما به وی پی ان وصل باشید.

2) بعد از لاگین کردن، باید از ثبت اکانت فری فایر خود در این برنامه مطمئن شوید که برای این کار لازم است در همان بخش Profile، عبارت Connected Accounts را انتخاب کنید. در این حالت می توانید چک کنید اسم اکانتی که در فری فایر دارید، نوشته شده است یا خیر.

در صورتی که اکانت اصلی شما در بویاه ثبت نشده باشد و نام حساب کاربری خود را مشاهده نکنید، لازم است این مراحل را انجام دهید:

- بر روی عبارت Free Fire کلیک کنید.

- از میان گزینه های حساب توییتر، VK، گوگل یا فیسبوک؛ یک مورد را انتخاب می کنید. با ورود به حساب خود می توانید میان اکانت فری فایر خود با برنامه BOOYAH ارتباط برقرار کنید.

- در پایین صفحه، گوشه سمت چپ نماد یک دفترچه را مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن، می توانید از ماموریت هایی که برای شما در نظر گرفته است؛ مطلع شوید. (به بخش Task Center رفته و در بخشی تحت عنوان Limited Time Mission وارد شوید)

ماموریت شما، تماشا یک استریم به صورت تصادفی است. در ازای این ماموریت، میزانی جم دریافت خواهید کرد. این جم ها مستقیما به اکانت شما وارد خواهد شد. اما برای تماشا استریم چه اقداماتی لازم است؟

- انتخاب ماموریت و وجود استریم های مختلف

- انتخاب یکی از استریم ها برای تماشا

- انتخاب کیفیت ویدیو مطابق میزان اینترنت شما

- تماشا استریم در مدت زمان تعیین شده به منظور گرفتن جم فری فایر با برنامه بویاه

- یکی از مهم ترین نکات تماشا استریم، امکان محاسبه زمان تعیین شده در صورت توقف ویدیو است که با این کار نیازی به تماشا استریم ندارید و در نهایت پاداش را دریافت می کنید. فقط حتما بررسی کنید که در صورت توقف ویدیو، زمان محاسبه می شود یا خیر.

3) بعد از پایان ماموریت، بویاه جایزه ای را به شما می دهد که کاملا شانسی می باشد. ممکن است توکن، 10 جم یا حتی تا 50 الی 100 جم دریافت کنید. با این جم ها می توانید تجهیزات مختلفی را به دست آورید که با کمک روش هدشات در فری فایر، جایگاه نخست را از آن خود کنید. حتی می توانید در Offer بویاه، آیتم های خوبی را به دست آورید.

استفاده از جم های فری فایر دریافتی از برنامه بویاه

الف) در قدم اول از بویاه خارج و وارد بازی فری فایر شوید.

ب) با ورود به بازی علامت پیغام را در محیط نرم افزار مشاهده خواهید کرد.

ج) در نهایت با چک کردن هر یک از گزینه ها، جایزه های دریافتی قابل مشاهده هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی