دسیسه ربودن دختر دانشجو در پارک غرب تهران ! / موهایم را گرفت و روی زمین کشید


دسیسه ربودن دختر دانشجو در پارک غرب تهران ! / موهایم را گرفت و روی زمین کشید

حوادث رکنا: پسر شروری که در یکی از پارک‌های تهران قصد ربودن دختر دانشجویی را داشت در دام مأموران پلیس گرفتار شد.

به گزارش رکنا، روز جمعه پنجم فروردین‌ماه افرادی در یکی از پارک‌های غرب تهران متوجه صدای کمک‌خواهی زنی شدند. صدا از همان نزدیک به گوش می‌رسید که آن‌ها دیدند چند صد متر آن طرفتر پسر درشت اندامی دختر جوان را زیر مشت و لگد گرفته است.

او مو‌های دختر جوان را با دست گرفته بود و به طرف خود می‌کشید و قصد داشت او را با خودش ببرد، اما دختر جوان در برابر او مقاومت و با صدای بلند از مردم درخواست کمک می‌کرد

پسر مزاحم همچنان دختر جوان را کتک می‌زد و تلاش می‌کرد او را از آن مکان دور کند که شاهدان برای کمک خواهی و دستگیری پسر مهاجم به سوی آن‌ها رفتند. متهم وقتی دید مردم به سویش دوان دوان می‌آیند دختر جوان را رها و به سرعت فرار کرد.

ربودن دختر دانشجو

بااعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس در محل حاضر شدند و همزمان با انتقال دختر زخمی به بیمارستان تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

شاکی پس از بهبودی گفت: «من فعال محیط زیست و حامی حیوانات هستم و در یکی از دانشگاه‌های تهران هم درس می‌خوانم. معمولاً به پارک‌های مختلف می‌روم و برای سگ‌ها و گربه‌های آنجا غذا می‌برم. امروز مثل همیشه مقداری غذا برداشتم و راهی پارک شدم.

در آنجا مشغول غذا دادن به سگ‌ها بودم که ناگهان پسر جوانی که او را نمی‌شناسم به سمت من حمله کرد. او قصد داشت مرا برباید، اما من در مقابل او مقاومت کردم. او با بی‌رحمی تمام مو‌های مرا می‌کشید به طوری‌که قسمتی از مو‌های سرم کنده شد، اما موفق نشد مرا با خودش ببرد.

سپس با مشت و لگد مرا کتک زد و فریاد می‌زد اگر با او نروم مرا می‌کشد، اما من تسلیم او نشدم و با داد و فریاد از افراد داخل پارک درخواست کمک کردم. وقتی مردم به کمک من آمدند او از ترس مرا رها کرد و به سرعت گریخت.»

دستگیری شرور سابقه دار

با شکایت دختر جوان پرونده به دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس همزمان با چهره‌نگاری متهم با کمک شاکی و شاهدان حادثه، دوربین‌های مداربسته محل حادثه آدم ربایی را هم بازبینی کردند و بدین ترتیب چهره پسر مهاجم را به‌دست آوردند.

چهره ثبت شده را شاکی و شاهدان تأیید کردند و پس از آن مأموران پلیس برای شناسایی متهم آلبوم و بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار را بررسی کردند. بررسی‌ها نشان داد متهم شهروز نام دارد و شرور معروف و سطح دو تهران است و مدتی قبل هم به اتهام شرارت و درگیری از سوی کارآگاهان پلیس‌آگاهی دستگیر، اما بعد از مدتی با گذاشتن وثیقه آزاد می‌شود.

بدین ترتیب شهروز تحت تعقیب قرار گرفت و مأموران پاتوق و محل رفت و آمد او را زیر نظر گرفتند و در نهایت چند روز قبل وی را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

انکار آدم ربایی توسط متهم

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در ادعایی عجیب جرم خود را انکار کرد و مدعی شد که شاکی او را اشتباهی گرفته و بی‌گناه است.

وی گفت: «روز حادثه من در آن پارک نبودم و اصلاً با شاکی روبه‌رو نشده‌بودم که او را کتک بزنم و بخواهم آدم‌ ربایی کنم. او مرا با فرد دیگری اشتباه گرفته است و من بی‌گناه هستم.»

انکار متهم در حالی بود که شاکی و شاهدان در مواجه حضوری وی را شناسایی کردند و شاهدان گفتند او همان پسری است که روز حادثه دختر جوان را کتک می‌زد و می‌خواست او را برباید.

از سوی دیگر دوربین‌های مداربسته هم روز حادثه چهره شرور سابقه‌دار را هم در آن نزدیکی ثبت کرده بودند که مشخص بود وی با تناقض‌گویی قصد فریب مأموران را دارد.

به همین دلیل متهم با قرار بازداشت موقت به دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آدم‌ربایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)