191 میلیارد ریال به تعاونی‌های مشکل‌دار کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت


191 میلیارد ریال به تعاونی‌های مشکل‌دار کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

یاسوج- ایرنا- مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 191 میلیارد ریال  اعتبار برای حمایت از تعاونی های مشکل دار و در راستای افزایش اشتغال در سال 1401 اختصاص یافته است.

سید مهدی میراب باشی روز دوشنبه در نشست پیگیری اجرای تفاهم نامه اعتباری سه جانبه مابین معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ،بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری در یاسوج، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال عزم جدی دارد و با تمام توان از طرح های تولیدی واشتغال زایی حمایت می کند.

وی با اشاره به اقدامات مختلف و کارآمد این بانک در زمینه اشتغال زایی، افزود: در سال ۱۴۰۱ افزون بر ۱۹۱ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تعاونی های مشکل دار و کمک به اشتغال زایی پرداخت می شود، که با پرداخت این تسهیلات کمک خوبی به تعاونی های مشکل دار و اشتغال در استان می شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بانک توسعه تعاون برای کمک به رونق تولید و تحقق شعار سال همواره پیش قدم است و برای ارائه خدماتی از قبیل پرداخت تسهیلات، صدور ضمانت نامه ها و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی آمادگی کامل دارد.‌

میراب باشی عنوان کرد: بانک توسعه تعاون به دنبال سودآوری نیست بلکه همواره پشتیبان اشتغال و رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز با تاکید بر اجرای هر چه بهتر این تفاهم نامه، خواستار مساعدت و پذیرش طرح‌های تعاونی متقاضی تسهیلات که از نظر قانونی دارای شرایط هستند، شد.

حمید رضا واعظی نیز آمادگی خود را برای معرفی شرکت های تعاونی واجد شرایط اعلام کرد و افزود: طرح های تعاونی واجد شرایط و منتخب، تعاونی های مشکل دار و اشتغال زا با ظرفیت تولید بالا در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر