طارمی در کنار بنزما، لواندوفسکی، امباپه و صلاح


طارمی در کنار بنزما، لواندوفسکی، امباپه و صلاح

ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو در فصل 2021-2022 آمار شگفت انگیزی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان روز گذشته در رقابت های لیگ برتر پرتغال کولاک کرد و موفق شد برای پورتو مقابل پورتمننزه هت تریک کند و یک پاس گل بدهد.

ستاره ایرانی روز گذشته سوژه یک رسانه های پرتغال و اروپا شد و درخشش بی نظیر این بازیکن ملی پوش ایرانی در تمام رسانه های جهان پیچید.

سایت «گل پوینت» پرتغال از آمار شگفت انگیز مهدی طارمی رونمایی کرد که در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ تنها ۵ بازیکن به این آمار دست یافتند.

طارمی در کنار بنزما، لواندوفسکی، امباپه و صلاح

رسانه پرتغالی به معرفی ستاره ها و ماشین های گلزنی اروپا پرداخت که در این فصل در بیش از ۳۰ گل تاثیرگذار بودند. یعنی گلزنی کردند یا پاس گل دادند.

مهدی طارمی با درخشش روز گذشته اش برای پورتو به لیست ۵ بازیکن گلزن و گلساز برتر جهان راه یافت. طارمی تعداد گل هایش را به عدد ۱۸ رساند و تعداد پاس گل هایش را نیز به ۱۲ افزایش داد تا در مجموع در ۳۰ گل زده پورتو سهم مستقیم داشته باشد.

کریم بنزما ستاره مسلمان رئال مادرید با ۲۴ گل و ۱۱ پاس گل در صدر این لیست قرار دارد. کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن با ۲۰ گل و ۱۴ پاس گل در رده دوم ایستاد. رابرت لواندوفسکی با ۳۲ گل و یک پاس گل در رده سوم و محمد صلاح مهاجم لیورپول با ۲۰ گل و ۱۱ پاس گل در رده چهارم ایستاد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس