آنچلوتی: همه منتظر لغزش رئال بودند


آنچلوتی: همه منتظر لغزش رئال بودند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: خیلی‌ها در دیدار مقابل سویا منتظر لغزش تیم ما بودند ولی با شایستگی برنده شدیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی و دوم لیگ اسپانیا (لالیگا) و در حالی که در نیمه نخست بازی با ۲ گل مقابل سویا عقب افتاده بود،‌ به پیروزی سه بر ۲ دست یافت تا یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل نزدیک شود. رئال در این بازی یک گل دیگر هم زد که از سوی داور خطای هند اعلام شد و حتی پس از بازبینی با کمک‌داور ویدئویی هم این تصمیم داور عوض نشد. یک تصمیم جنجالی دیگر داور در نیمه اول ثبت شد. «اداردو کاماوینگا» بازیکن رئال مادرید، مهاجم حریف را در حالی که در آستانه تک‌به‌تک شدن با دروازه‌بان رئال بود با تکل خود سرنگون کرد ولی داور حتی این صحنه را خطا هم تشخیص نداد.

«کارلو آنچلوتی» سرمربی رئال در پایان بازی اظهار کرد: پیروزی مهمی برای ما بود. در نیمه دوم واکنش فوق‌العاده‌ای داشتیم و شخصیت تیم خود را نشان دادیم. تیم متعهد و فداکارانه بازی کرد و نه‌ تنها گل‌های عقب‌افتاده را جبران کردیم، بلکه گل پیروزی را هم زدیم. رئال مادرید بار دیگر نشان داد که قادر به چه کارهای خاص و ویژه‌ای است.

وی افزود: بازی را بد و خسته‌کننده شروع کردیم ولی مهم بود که ایمان و اطمینان‌ را از دست ندادیم. عملکرد داور هم مشکل‌ساز شد. نمی‌دانم چرا داور گل «وینیسیوس» را هند اعلام کرد ولی برخورد توپ به دست «دیگو کارلوس» در نیمه اول حتی بازبینی هم نشد. کافی بود «اداردو کاماوینگا» را هم اخراج کند تا برنامه‌ها کامل شود. تصمیمات داور را درک نکردم. امشب همه منتظر لغزش رئال بودند ولی با شایستگی برنده شدیم. هنوز قهرمان نشده‌ایم ولی قدم مهمی به سوی آن برداشتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس