انتفاضه جدید، دولت صهیونیستی را به زانو در می‌آورد


انتفاضه جدید، دولت صهیونیستی را به زانو در می‌آورد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز اسرائیل در مشت نیروهای مقاومت اسیر است و انتفاضه جدیدی که در تل آویو و شهرهای اطراف آن از سوی فلسطینی‌ها به راه افتاده، دولت اسرائیل را به زانو در می‌آورد.

احمد سالک در گفت‌‍وگو با ایسنا درباره حملات اخیر رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و مردم فلسطین و مقاومت جوانان در برابر این حملات، اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال است که اسرائیل غاصب در منطقه خاورمیانه نفوذ و تشکیلاتی برای خود به راه انداخته‌ است. صهیونیست‌ها در کل دو هدف بزرگ را دنبال می‌کردند که طبق استدلال آنان جهان باید یک حکومت داشته باشد و آن حکومت صهیونیسم است.

وی افزود: صهیونیست‌ها، نیل تا فرات را ملک خود می‌دانستند و با سیاست استعمار جهانی حرکت کردند، اما امروز اسرائیل در مشت نیروهای مقاومت اسیر است و انتفاضه جدیدی که در تل آویو و شهرهای اطراف آن از سوی فلسطینی‌ها به راه افتاده، دولت اسرائیل را به زانو در می‌آورد. بنابراین صهیونیست‌ها قدرت زیادی در برابر مقاومت فلسطین ندارند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: علاوه بر این صهیونیست‌ها هر حرکتی انجام دهند پاسخ دندان شکنی دریافت خواهند کرد و همان‌طور که دیدیم جواب اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اربیلِ عراق داده شد. بنابراین شرایط فعلی صهیونیست‌ها آن گونه نیست که ۷۰ سال قبل داشتند. امروز همان‌گونه که آمریکا و انگلیس روبه افول هستند، اسرائیل غاصب نیز روبه افول است.

سالک با بیان اینکه رشد بیداری ملت‌ها حکومت‌های ظالمی همچون آمریکا و اسرائیل را از پا در خواهد آورد، تصریح کرد: این بصیرت و رشد توده‌های مردم در برابر جنایاتی که صهیونیست‌ها می‌کنند تأثیر زیادی دارد. بنابراین امروز انتفاضه مردم فلسطین روبه رشد و بصیرت روزافزون است. زمانی فلسطینی‌ها با پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کردند، اما امروز با موشک در برابر صهیونیست‌ها مقاومت می‌کنند و هر زمانی جهاد اسلامی و حماس اراده کنند سرزمین‌های اشغالی را موشک باران می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت مردم فلسطین در داخل اسرائیل با حرکت‌های استشهادی به بالندگی خاصی رسیده است و آینده را سقوط اسرائیل و پیروزی مردم فلسطین به پایتختی قدس شریف پیش‌بینی می‌کنیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، گفت: حملات اخیر صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین بی پاسخ نخواهد ماند و دشمن غاصب نمی‌تواند مقاومت فلسطینی‌ها را در هم بشکند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس