توضیحات معاون وظیفه عمومی ایلام درباره اعزام مشمولان در اردیبهشت 1401


توضیحات معاون وظیفه عمومی ایلام درباره اعزام مشمولان در اردیبهشت 1401

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی ایلام از اعزام مشمولان در اردیبهشت ماه سال 1401 خبر داد.

سرهنگ «جعفر فیضی» اظهار کرد: تمام مشمولان مقاطع ،دیپلم ،فوق دیپلم ،لیسانس ،فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه را دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت،برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابرطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی گفت: مشمولان ساکن استان باید ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱،در محل وظیفه عمومی استان که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده،حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام تصریح کرد :عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی ، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت .

وی با بیان اینکه تمام مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند، گفت: مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد