پیمانکاران آموزش ببینند


پیمانکاران آموزش ببینند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: افزایش سطح آگاهی‌ها و دانش کارفرمایان و پیمانکاران برای افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمرانی ضروری است.

«سعید هژبری» در اولین نشست شورای فنی استان استان در سال ۱۴۰۱ با ابراز نارضایتی از عدم حضور اعضا در این نشست ، اظهار کرد: حضور اعضاء در این جلسات الزامی و حتما باید بالاترین مقام دستگاه در این نشست حضور یابد.

وی اولویت اصلی مباحث فنی استان را افزایش سطح آگاهی ها و دانش کارفرمایان و پیمانکاران برای افزایش سطح کیفی پروژه های عمرانی اعلام کرد و افزود: اگر بحث آموزش را در اولویت قرار دهیم مطمئنا هم نحوه‌ی اجرای پروژه‌ها و کیفیت اجرای انها افزایش خواهد یافت و آشنایی با دستاوردهای روز دنیا در مباحث فنی و مهندسی می‌تواند اجرای پروژه های ما را با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر همراه کند.

معاون عمرانی استاندار امنیت نیروی انسانی در حین اجرای فعالیت های عمرانی را از دیگر اولویت‌های شورای فنی استان در سال جدید دانست و تأکید کرد: امنیت و سلامت نیروی انسانی و پرسنل جزو وظایف پیمانکاران است و در این خصوص باید کارفرایان و خصوصا اداره کل کار ، تعاون و امور اجتماعی آموزش‌ها و تأکیدات لازم را به کارفرما و پیمانکار ارائه دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی