ارتش جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای جهان بی‌نظیر است


ارتش جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای جهان بی‌نظیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران چنان ارتشی ایجاد کرده است که در تاریخ ایران نمونه و در جغرافیای ارتش‌های جهان بی‌نظیر است.

صبح امروز مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بلوار امام علی (ع) بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری با تبریک ۱۹ فروردین روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جایگاه ارتش جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نیروی مسلح در هر کشور مایه عزت، عظمت و اقتدار است و ارتش جمهوری اسلامی ایران از جایگاه مهم و ممتاز ملی و بین‌المللی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار بین‌المللی است تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی و همه نیروهای مسلح مایه قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر با اشاره این نکته که ‌نیروهای مسلح ایران به قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی تبدیل شده است خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های صف، ستاد، تولید جنگ‌افزارهای دانش‌بنیان و تجهیزات سخت و نرم‌افزار، قدرت بالای میدانی، نیروی کارآمد در شرایط بسیار افتخار آفرین قرار دارد.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن دانش، اقتدار عملیاتی و میدانی، تقوا دفاعی و نظامی، ولایت‌مداری و مجاهدت، چنان ارتشی ایجاد کرده است که در تاریخ ایران نمونه و در جغرافیای ارتش‌های جهان بی‌نظیر است.

آیت الله صفایی بوشهری از آمادگی بالای ارتش جمهوری اسلامی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان بوشهر گوش به فرمان فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری با تمام وجود آماده دفاع از دین و میهن هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد