راستینه: عده‌ای به دنبال برهم زدن وحدت بین مردم چهارمحال و بختیاری و اصفهان هستند 


راستینه: عده‌ای به دنبال برهم زدن وحدت بین مردم چهارمحال و بختیاری و اصفهان هستند 

نماینده شهرکرد با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت دو پروژه انتقال آب بن-بروجن و تونل گلاب 2 گفت که عده ای به دنبال برهم زدن وحدت بین مردم دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری هستند حال اینکه وحدت بین مردم مثال زدنی بوده و برهم نمی خورد.

به گزارش ایسنا، احمد راستینه در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در تذکری شفاهی به وزیر نیرو گفت: اگر پروژه قانونی آب شرب نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری معروف به پروژه قانونی بن-بروجن تا تابستان سال جاری به بهره برداری نرسد، مسئولیت بحران آب در مرکز استان و شهرها و روستاهای این استان و همچنین سلامت مردم متوجه وزیر نیرو است.

وی در تذکری به وزیر کشور گفت: همچنین هر بحران اجتماعی و امنیتی حاصل از ترک فعل در تامین امنیت اجرای آبگیر این پروژه هم مستقیما متوجه وزیر کشور خواهد بود.

نماینده شهرکرد خاطرنشان کرد: تونل غیرقانونی گلاب ۲ که براساس اعلام وزارت نیرو صرفا پدافندی بوده و هیچگونه تخصیص آبی ندارد، در سکوت با شیطنت به دنبال آبگیری است. این تصمیم برخلاف سیاست های احیای زاینده رود است؛ مردم بدانند این تونل غیرقانونی، بارگذاری جدید زاینده رود است و نه پروژه آب شرب مربوط به نیمی از جمعیت آب شرب استان چهارمحال و بختیاری که تنها ۴۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب دارند.

راستینه در پایان اظهار کرد: برای آن دسته از افرادی متاسفم که با هیاهو و اطلاعات غلط قصد دارند پروژه قانونی انتقال آب نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری را غیرقانونی تلقی کرده و تونل غیرقانونی گلاب ۲ را آن هم بدون هیچ گونه مجوز زیست محیطی و بدون تخصیص آب قانونی نام ببرند. این افراد به دنبال برهم زدن وحدت بین مردم دو استان هستند، وحدت بین این مردم مثال زدنی بوده و برهم نمی خورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش