آیا آمار دقیقی از تولید مسکن انبوه به رئیس‌جمهور می‌رسد؟


نماینده مردم بجنورد در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: بزرگترین شعار شما تولید مسکن انبوه برای محرومان و بی خانمان‌ها بود. آیا آمار دقیقی از وضعیت اجرای این پروژه به شما می‌رسد؟

به گزارش ایسنا، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس در نطق میان دستور با اشاره به نام سال ۱۴۰۱ "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" گفت: مجلس یازدهم با نگاه بسیار مثبت با پایه‌گذاری صحیح نظام آموزشی تحول آفرین به رتبه بندی معلمان به عنوان مهمترین زیرساخت پیشرفت همه جانبه کشور و قانون جهش تولید دانش بنیان پرداخت و حال نوبت دولت است که در اجرای این قوانین به اهداف بلند مترقی آن بپردازد.

بخش ضعیف دولت یا خود را تقویت کند یا فرصت ورود افراد قوی را فراهم کند

نماینده مردم بجنورد در مجلس درباره نشست مشترک مجلس و دولت خطاب به رئیس جمهور، گفت: شما مطرح کردید که برای حل مسائل و مشکلات مردم مصمم بوده و با اراده جدی دنبال اقدامات شجاعانه به ویژه در حوزه اقتصاد و اصلاح ساختارهای بانکی، مالیاتی، حقوق و دستمزد و همسویی کامل فعالیت‌های فرهنگی هستید؛ مجلس هم منتظر دریافت لوایح این چنینی از سوی دولت است که اکثر وزرا و بدنه دولت هم چنین روحیه‌ای دارند؛ آن بخش کوچک دولت که در مسیر عملکرد شما ضعیف عمل می‌کند یا خود را تقویت کند یا فرصت ورود افراد قوی‌تر را فراهم کند تا دولت به طور مرتب پاسخگوی ضعف عملکرد بخشی از بدنه ضعیف خود و مردم هر روز شاهد سفره‌های کوچک شده و خالی ناشی از عملکرد ضعیف آنان نباشند.

واردات خودرو راهی برای کنترل قیمت خودروهای بی‌کیفیت بود

وحیدی با اشاره به مهم‌ترین مشکلات اقتصادی کشور گفت: کنترل نقدینگی، حل مشکل بورس به نفع سهامداران خرد و کنترل تورم لجام گسیخته به ویژه در مواد غذایی از مهم‌ترین مشکلات است. واردات خودرو راهی برای کنترل قیمت خودروهای بی‌کیفیت و رانتی در دست دو خودروساز کشور بود که علی‌رغم دستور رئیس جمهور توسط وزیر صمت اجرایی نشد.

آیا آمار دقیقی از وضعیت اجرای "تولید مسکن انبوه" به شما می‌رسد؟

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره شعار انتخاباتی تولید مسکن انبوه سید ابرهیم رئیسی گفت: بزرگترین شعار شما تولید مسکن انبوه برای محرومان و بی خانمان‌ها بود؛ آیا آمار دقیقی از وضعیت اجرای این پروژه به شما می‌رسد؟

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس