10 تن روغن نباتی فاقد مجوز در خراسان جنوبی کشف شد


10 تن روغن نباتی فاقد مجوز در خراسان جنوبی کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک کامیون باری در شهرستان نهبندان 10 تن روغن نباتی خوراکی غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، امروز دوشنبه ۲۹ فروردین اظهار کرد: ماموران انتظامی نهبندان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این کامیون ۱۰ تن روغن نباتی فاقد مجوز کشف شد که کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه اثرگذار باشند.

کشف ۶۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در فردوس

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ماموران انتظامی فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ کامیونت مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای متوقف شده، ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد؛ ماموران در این خصوص ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف قطعات مرغ فاقد مجوز در سرایان

سرهنگ علی وطن‌دوست، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: ماموران در بازرسی از کامیون در محورهای این شهرستان هزار و ۸۴۵ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹۲۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی افزود: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه اثرگذار باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت