امکان درخواست وام ضروری و ویژه دانشجویان دکتری تا 15 خردادماه


امکان درخواست وام ضروری و ویژه دانشجویان دکتری تا 15 خردادماه

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از امکان درخواست وام ضروری و ویژه دانشجویان دکتری تا 15 خرداد خبر داد.

حسن شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به امکان ثبت درخواست وام ضروری و ویژه دکترا در نیمسال دوم (از بهمن‌ماه ۱۴۰۰) اظهار کرد: برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام ضروری و وام ویژه دکترا، سامانه دانشجویی (پورتال صندوق رفاه) از ۲۷ فروردین‌ماه فعال شده و تا ۱۵ خردادماه نیز فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه ضروری است که دانشجویان متقاضی دریافت وام در بازه زمانی ذکر شده ثبت‌نام کنند، افزود: توزیع اعتبار در نیمسال جاری برای وام‌های ضروری و ویژه دکتری مانند سال‌های گذشته به صورت متمرکز در سامانه پیش‌بینی شده است. با توجه به اعتبار تخصیص داده شده، اولویت پرداخت وام ضروری با لیست‌هایی است که مدارک و مستندات آن به صورت دقیق و در مدت زمان تعیین شده از طریق سامانه به صندوق ارسال می‌شود.

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا دو رویداد در هر مقطع تحصیلی، دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و دکترای تخصصی ناپیوسته غیربورسیه حداکثر تا چهار رویداد در هر مقطع تحصیلی و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، دکترای پیوسته و دکترای حرفه‌ای حداکثر تا پنج رویداد در هر مقطع تحصیلی، می‌توانند از وام ضروری استفاده کنند.

وی با اشاره به نوع وام‌ها بیان کرد: وام ضروری شامل تولد فرزند دانشجوی متاهل، فوت پدر و مادر، همسر یا فرزند، دانشجویان حادثه دیده در سوانح، دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و وام برای دانشجویان برتر نمونه کشوری و مبتکر، دانشجویان قهرمان ورزشی، توان‌خواه و ازدواج است.

شهبازی با بیان اینکه وام ویژه دکترا نیز از دو منبع صندوق رفاه دانشجویی و بانک پرداخت می‌شود، یادآور شد: دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی مشخص نسبت به تشکیل پرونده و ثبت درخواست وام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی bp.swf.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی