درخشان: استان سیستان و بلوچستان تا کِی باید با محرومیت مواجه باشد؟


درخشان: استان سیستان و بلوچستان تا کِی باید با محرومیت مواجه باشد؟

نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که تا کی باید استان سیستان و بلوچستان در تمام شاخص های توسعه با محرومیت مواجه باشد؟

به گزارش ایسنا، عبدالناصر درخشان در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در تذکر شفاهی به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی با بیان اینکه دولت دوازدهم با شعار عدالت روی کار آمد، گفت: تا کی باید استان سیستان و بلوچستان در تمام شاخص های توسعه با محرومیت مواجه باشد و هیچ توجهی به آن نباشد؟

نماینده ایرانشهر با اشاره به وضعیت راه های استان سیستان و بلوچستان در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: راه های استان کمترین شاخص کشوری را داشته و راه های روستایی مشکلات فراوانی دارند. از شمایی که می خواهید یک میلیون مسکن در سال بسازید، می خواهم راه های روستایی بلوچستان را سامان دهید تا مردم بتوانند به خانه هایشان برسند. همچنین راه های مواصلاتی استان در منطقه سرباز و راه های بین راهی در منطقه بین کرمان و سیستان و بلوچستان سالهاست به شکل جاده فرعی باقی مانده است.

درخشان با اشاره به مشکلات تامین آب شرب افزود: در گرمترین مناطق کشور، تعرفه بالا و غیرعادلانه، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. علاوه بر این آقای وزیر نیرو آیا شایسته است در کشوری که منابع انرژی زیادی دارد، مردم منطقه ساعت ها در صف گاز بمانند؟

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا