اقدام راهداری در اصلاح سرعت‌گیر ناایمن در جاده ترانزیتی درگز-قوچان


اقدام راهداری در اصلاح سرعت‌گیر ناایمن در جاده ترانزیتی درگز-قوچان

مشهد-ایرنا- پس از وقوع یک حادثه که دیروز در جاده ترانزیتی درگز-قوچان رخ داد، راهداری شهرستان درگز نسبت به اصلاح سرعت‌گیر ناایمن به عنوان عامل این حادثه اقدام کرد.

به گزارش ایرنا، به تازگی سرعت‌گیری در ورودی روستای "خنلانلو" درگز در جاده ترانزیتی درگز- قوچان بدون نصب علائم هشدار دهنده و چراغ چشمک زن احداث شده است، این در حالی است که راننده یک دستگاه تریلی روز یکشنبه پس از عبور از این سرعت‌گیر به دلیل فقدان علائم هشدار دهنده و سپس عدم کاهش سرعت، کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داده و تریلی به دیوار یک منزل مسکونی برخورد می‌کند که بر اساس اعلام ساکنان محلی در این حادثه خساراتی به خودرو و منزل مسکونی وارد شده است.

سرپرست فرمانداری درگز روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: نصب سرعت گیر بدون ایجاد علائم هشدار دهنده و نشانه‌های لازم در روستای خنلانلوی درگز تایید می‌شود.

محمد کرمی افزود: مطابق اعلام اداره راهداری شهرستان، پروژه آرام‌سازی ترافیک و نصب چراغ چشمک زن، علائم هشداری و رنگ آمیزی سرعت‌گیر روستای خنلانلو درحال انجام است.
سرپرست پایانه مرزی لطف آباد نیز در تشریح جایگاه جاده ترانزیتی لطف آباد-درگز-قوچان به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۲۵۰ دستگاه کامیون و تریلی حامل بار ترانزیتی به صورت رفت و برگشت در این جاده مهم مواصلاتی تردد دارند، لذا تامین ایمنی این مسیر بسیار با اهمیت است.

محسن رکنی افزود: با افزایش ایمنی تردد در این جاده مهم و کوهستانی، علاوه بر رونق و تسهیل صادرات و ترانزیت در این مرز، موجب افزایش رغبت تجار برای فعالیت بازرگانی از این پایانه مرزی شده که در نهایت رونق اقتصادی را برای منطقه درگز به ارمغان خواهد آورد.

روستای خنلانلو در مسیر ترانزیتی لطف آباد-درگز- نوخندان -قوچان، پس از شهر نوخندان قرار دارد، این روستا با مرز لطف آباد ۳۵ کیلومتر فاصله دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز علاوه بر چهار شهر درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو، ۱۲۲ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار هستند.

مرکز این شهرستان مرزی و کوهستانی در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...