برنج خرید دولتی در انبارهای شهر ری کشف شد!


 برنج  خرید دولتی در انبارهای شهر ری کشف شد!

حدود 300 تن برنج پاکستانی باسماتی و حدود 9 تن برنج طارم کشت دوم ایرانی در انبار شهر ری کشف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی به همراه جمشیدی معاون اجرایی تعزیرات دادستان شهرری در راستای تشدید نظارت موثر و مستمر در بازار ماه مبارک رمضان و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی از انبارهای شهرری به صورت سرزده بازدید کردند.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در این بازدید سرزده که به منظور امتناع از عرضه محصول انجام شد، گفت: با توجه به دستور روز گذشته به تمام شهرستان‌های کشور و مراکز استانی مبنی بر تشدید نظارت بر بازار برنج و کالاهای اساسی جهت بررسی انبارها و عمده‌فروشی‌های کشور، بر اساس یک گزارش مردمی متوجه شدیم در یکی از انبارهای شهرری کالاهای ایرانی شرکت بازرگانی خرید دولتی و کالاهای تجار آزاد وجود دارد.

امرالهی با بیان اینکه بررسی‌های بیشتر در ارتباط با حجم کالاهای خرید دولتی در این انبار در حال انجام است، اظهار کرد: بعضی از کالاهای خرید دولتی بیش از ۴ ماه در این انبار وجود دارد.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی باسماتی و حدود ۹ تن برنج طارم کشت دوم ایرانی در این انبار کشف شده است.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در پایان به تخلفات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: حتما با متخلفین مرتکب سه تخلف احتکار، قاچاق کالا و عدم عرضه به شبکه داخلی، به جد برخورد تعزیراتی صورت خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟