معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد + خدمات


معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد + خدمات

مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از معتبرترین، معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پارک‌های تفریحی در خاورمیانه و ایران است. این مجموعه البته به گفته مسئولین مجموعه به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی در دنیاست و در زمینی با وسعت 4 هزار مترمربع بنا شده است. لازم به ذکر است که در هفت طبقه امکانات ویژه و منحصربه‌فردی […] نوشته معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد...

مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از معتبرترین، معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پارک‌های تفریحی در خاورمیانه و ایران است. این مجموعه البته به گفته مسئولین مجموعه به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی در دنیاست و در زمینی با وسعت 4 هزار مترمربع بنا شده است. لازم به ذکر است که در هفت طبقه امکانات ویژه و منحصربه‌فردی را به مسافرین و گردشگریان محترم ارائه می‌دهد و حضور در آن می‌تواند از هر نظر یکی از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین اتفاقات زندگی هر شخصی باشد.

احتمالاً وقتی در مورد پارک‌های آبی صحبت شود ناخودآگاه ذهنتان به سمت استان خراسان رضوی و شهر مشهد منعطف شود. در چنین شرایطی باتوجه‌به تعدد این پارک‌ها ممکن است برای شما هم انتخاب یک گزینه ایده‌آل سخت باشد.

درصورتی‌که قصد حضور در یک پارک آبی را دارید. باید در درجه اول امکانات آن را به‌خوبی وارسی کنید. پارک ساحلی آفتاب مشهد دارای دو بخش‌پذیرش هم‌زمان خانم‌ها و آقایان است و برخلاف بسیاری از پارک‌ها و مجتمع‌های آب محدودیتی در برگزاری سانس ندارد.

علاوه‌برآن امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای دو بخش جدای زنانه و مردانه در نظر گرفته شده است و باتوجه‌به ویژگی‌های فیزیکی دو جنسیت و همین‌طور رده‌های سنی کودک و خردسال، نوجوان و جوان، افراد بالغ و… می‌توان به‌راحتی از امکانات این مجموعه استفاده نمود. سه مجموعه کلی با نام‌های مجموعه آبی آقایان، بانوان و VIP در نظر گرفته شده است. شما امکان تهیه بلیت بر اساس تعرفه‌های تعیین شده حتی به‌صورت اینترنتی را از پورتال رسمی پارک ساحلی آفتاب مشهد خواهید داشت.

بررسی امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد

علاوه بر امکاناتی چون سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژ، فست‌فود و کافی‌شاپ، چای خانه سنتی و استخر نمک دریایی، حتی سالن بدنسازی، غار نمک و در بخش اصلی سرسره با سرعت، سرسره آهسته، سرسره پیچ، دوقلو، چاله فضایی، استخر موج و رودخانه با دو تونل سنگی نیز در نظر گرفته شده است. مطابق انتظار مجموعه تفریحی پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از کامل‌ترین و بهترین‌ها در این زمینه است.

البته لازم دانستیم در خصوص امکانات بخش آقایان و بانوان پارک ساحلی آفتاب مشهد به‌صورت جداگانه صحبت کنیم. در قسمت مخصوص آقایان این پارک بزرگ، استخرهای استاندارد برای مسابقات، سونای خشک و بخار، جکوزی و ماساژ ویژه در دسترس است. می‌توانید به‌راحتی و با دریافت بلیت بدون محدودیت خاصی از آن‌ها استفاده کنید. همین‌طور رودخانه خروشان، سرسره، چشمه جوشان آب در دل‌سنگ‌های غار و همین‌طور استخر مخصوص کودکان از جمله کلیدی‌ترین امکاناتی است که باعث شده این مجموعه نسبت به سایز گزینه‌های استان خراسان رضوی متفاوت باشد.

مجموعه وی آی پی مجموعه شنا آفتاب مشهد

در پارک ساحلی آفتاب مشهد، یکی از خاص‌ترین و بی‌نظیرترین بخش‌ها، قسمت VIP است می‌توانید از امکانات رایگان مشاوره ورزش و همین‌طور استخر، سونا، سالن بدنسازی، استخر نمک دریایی و حمام سنتی و حتی امکانات تفریحی دیگر نظیر فست‌فود و کافی‌شاپ استفاده کنید. همراه داشتن کارت ملی و همین‌طور پرداخت بر اساس مدت‌زمان حضور اولین قدمی است که شما برای ورود به این مجموعه باید بردارید. البته پذیرش خردسالان زیر 10 سال و قد کم‌تر از 130 سانتی‌متر در این بخش فراهم نیست اما امکان استفاده از بخصوص مخصوص کودکان وجود دارد.

معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد + خدمات

بهداشت و استانداردها در پارک ساحلی آفتاب مشهد

به‌هرحال هنوز هم در دوران بیماری کووید 19 هستیم و به شما حق می‌دهیم این نگرانی برای شما ایجاد شود که چگونه می‌توانید بدون هیچ‌گونه ریسک و ترسی از امکانات مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد استفاده کنید. این سالن از تکنولوژی‌های فوق‌العاده پیشرفته ضدعفونی اتوماتیک استفاده نموده و سیستم‌های تأسیسات تصفیه از پلتفرم آنالیز و کنترل کلر و PH استفاده می‌کنند. همین‌طور هرکدام از قسمت‌ها پس از استفاده به‌صورت روزانه نظافت می‌شوند و از نظر ایمنی نیز این پارک هیچ‌گونه خلا و مشکلی ندارد.

یکی دیگر از مجوزهایی که این مجموعه دریافت کرده و موفق شده خود را متمایز از دیگران کند، سالن بدنسازی است که به شما اجازه استفاده از تردمیل، دوچرخه ثابت، استپر، دستگاه‌های بدنسازی چندکاره و… را می‌دهد. همین‌طور حضور مربیان بین‌المللی با مدارک معتبر و سابقه فعالیت در این حیطه از جمله اصلی‌ترین مزیت‌هایی است که شما را مجاب می‌کند برای لحظه‌ای هم که شده علاوه بر استفاده از امکانات تفریحی و استخر پارک ساحلی آفتاب مشهد، به سراغ سالن بدنسازی پارک ساحلی آفتاب خراسان رضوی بروید.

چه چیزهایی در انتظارتان است؟

همان‌طور که خاطرنشان شدیم، بخش بانوان پارک ساحلی آفتاب مشهد از جمله مدرن‌ترین و بهترین قسمت‌ها که به‌صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است به‌حساب می‌آید. دارای قسمت سرسره، ورزش‌های آبی، سرسره U، سونای خشک و بخار و تمامی امکانات تقریباً مشابه بخش آقایان با برخی تفاوت‌های ویژه است. علاوه‌برآن شما می‌توانید از بخش ویژه ماساژ و ماسک پوست و همین‌طور نمک دریایی پارک ساحلی آفتاب مشهد نیز استفاده کنید. نمک دریایی اسپوتا خاصیت فوق‌العاده لایه‌برداری دارد که البته با حضور در این پارک آبی و استفاده از امکانات آن، متخصصین این مجموعه اطلاعات تکمیلی را در این باره در اختیار شما قرار می‌دهند.

حتی در بخش ویژه خانم‌های پارک ساحلی آفتاب مشهد می‌توانید از سالن یوگا، کلاس‌های ایروبیک و همین‌طور اتاق آب‌درمانی نیز استفاده کنید. اگر عازم استان خراسان رضوی هستید و می‌خواهید از خدمات یک مجموعه یکپارچه، منظم و بهداشتی و دارابودن تمامی گواهینامه‌های بین‌المللی و امکانات کامل استفاده کنید پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از ایده‌آل‌ترین و متداول‌ترین انتخاب‌ها حتی برای توریست‌هایی است که برای نخستین‌بار قرار است وارد کشور شوند و می‌خواهند از امکانات یک پارک آبی استفاده کنند.

معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد + خدمات

نگاه کلی به امکانات مجموعه تفریحی آفتاب مشهد

این مجموعه ضمن تمامی امکاناتی که به آن اشاره کردیم، دارای قسمت غواصی در عمق، غار نمک، ماساژ طبیعی، پارک آبی ویژه بانوان و آقایان با وسعت بالا، سالن بدن‌سازی، استخر شنا و جکوزی، استخر موجب و حمام آفتاب غار نمک و همین‌طور کافی‌شاپ و سالن مخصوص فست‌فود با امکانات کامل است. علاوه‌برآن یک امکان فوق‌العاده جالب دیگر در سایت استخر بلیط وجود دارد. شما می‌توانید به‌راحتی تمامی امکانات آن را پیش از ورود بررسی کنید. یک تور مجازی که قابلیت فوق‌العاده‌ای دارد و شما می‌توانید تمامی خدمات آن را پیش از استفاده چک فرمایید.همچنین بلیط اینترنتی با تخفیف را از سایت استخر بلیط تهیه کنید.

در تمامی قسمت‌های پارک ساحلی آفتاب مشهد، پروتکل‌های بهداشتی، ایمنی و همین‌طور المان‌های استاندارد و ایزو رعایت شده و این مجموعه وسیع بر اساس تکنولوژی نوین کشورهای اروپایی از صفر تا صد بنا گذاشته شده است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه‌های گردشگری ایران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)