بزرگداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز


بزرگداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

رضا زاده گفت: کانون فرهنگی مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم ویژه ای همراه با صرف افطاری برگزار کرد.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، و با تبریک میلاد کریم اهل بیت (ع) گفت: کانون فرهنگی مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم ویژه ای همراه با صرف افطاری برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: این مراسم با کلاس قرآن پژوهان مسجد و توسط استاد «سلطانی» شروع و با مداحی «بهادری»، مداح اهل بیت (ع)، استاد کلاس مداحی ادامه یافت و استاد «سلطانی» به قرآن پژوهان برتر پسر تعدادی پیراهن هدیه داده شد و کانون فرهنگی مسجد «نور» به دختر خانم ها تندیس هدیه داد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به سوره مبارکه «اسرا» آیه 70 عنوان کرد: به تکریم و گرامیداشت انسان ها در آیات قرآن کریم تاکید شده است و امام حسن مجتبی (ع)، اسوه نمونه انسانیت هستند که به کریم اهل بیت (ع) شناخته شده اند و هیچ فقیر و مسکینی از در خانه ایشان نا امید باز نمی گشت.

وی با اشاره به برنامه افطاری برگزار شده در این کانون فرهنگی و با تشکر از مشارکت خیران بیان کرد: این برنامه افطاری با همت خواهران هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز و با صرف 10 میلیون تومان برای تهیه اقلام خوراکی و نقدی گسترده شد و هشت سفره برای مدعوین مهیا شد و همچنین 200 قرص نان صلواتی توسط آقای «شیخی» به مراسم اهدا شد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی