عطایی: بدهکاری شکوری به باشگاه پرسپولیس حل شد


عطایی: بدهکاری شکوری به باشگاه پرسپولیس حل شد

معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل شکوری تقریبا حل شد و او دیگر بدهی به باشگاه ندارد.

علی عطایی، گفت: در صورت‌های مالی شکوری بدهی وجود داشت که برایش تکدر خاطر پیش آمده بود. همچنین اسناد مربوط به شکوری گم نشده بود، اما زمان ارائه‌اش پس و پیش شده بود که اکنون مدارک ثبت شد و مشکل او تقریبا حل شد و دیگر بدهکاری وجود ندارد.

شکوری که یک سال به عنوان معاون اجرایی در باشگاه پرسپولیس فعالیت می کرد پس از بررسی اسناد حقوقی و انتشار آن در سامانه کدال برای اطلاع سهامداران از وضعیت این باشگاه در سازمان بورس مبلغ ۷۹۲ دلار بدهکار شناخته شد. شکوری هزینه‌های پرداختی به رادوشوویچ و هزینه سفر پرسپولیس به گوای هند را دلایل اعلام او به عنوان بدهکار مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید

شکوری: شاید مدرک پرداخت به رادوشوویچ گم شده باشد

حکم دادگاه CAS در پرونده استوکس قطعی است

عطایی درباره محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده استوکس گفت: او از ما شکایتی کرده بود که ما دفاعیه خود را به دادگاه ارائه کردیم. بخشی از مبلغ مورد ادعای استوکس کم شد، اما حکم دادگاه CAS قطعی است.

استوکس مهاجم مورد علاقه انصاری فرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس چند دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و از ایران رفت. بعد از آن استوکس از سرخپوشان شکایت کرد و فیفا هم رای را به نفع این بازیکن صادر کرد. امروز هم دادگاه CAS محکومیت باشگاه پرسپولیس را در پرونده استوکس تایید کرد و این باشگاه باید مبلغ ۸۶ هزار و ۶۰۰ دلار را به این بازیکن بپردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!